twee of meer netwerk kaarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter diki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

diki

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
hoi ik heb in mijn server 3 netwerk kaarten hoe stel ik ze in heb een vast ip nummer
heb een kaart met ip nummer 192-168-1-241
de eerste heeft een ip van de router
wat geef ik die anderre kaarten dan voor nummer
en wat voor een nummer moet ik invullen voor de router

Waarom 3 netwerkkaarten?

De andere 2 kun je bijv 192.168.0.1 en .2 geven maar dat mag je helemaal zelf weten. En wat bedoel je precies met invullen voor de router?

het ip van de router moet je ook in geven is dat bij alle drie de netwerk
kaartjes het zelfde?

Alleen op de kaart waar dus de kabel van de router in komt. Wat moeten er met die andere 2 gebeuren?

is voor een virtuale pc
en wat vul ik dan in op de plaats van dat router ip op die anderre twee netwerk kaartjes

Kun je ook het router ip voor invullen.

Wellicht is het voor mij en ander overzichtelijk wat je nu precies wil doen? Dus hoe komt je netwerk eruit te zien. Dan kan met meer zekerheid gezegt worden wat er allemaal ingevuld moet/kan worden

Aangezien je niet meer reageert ga ik ervan uit dat je onderhand zelf uitgekomen bent

heb dat projekt even opzij geschoven
was eigenlijk de bedoeling dat mijn server ( met isa server ) al het internet verkeer ging regellen
dus een netwerk kaart voor de accespoint (laptop) een netwerk kaart voor een pc die niets anders doet dan spul van het internet hallen en dan een netwerk kaart voor de anderre pc,s die naar de server willen en internetten
dat doe ik nu met smoothwall pc router met een netwerk kaart en usb modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan