• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Twee pagina's op 1 a4 printen

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tonba

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Hallo allemaal,
Ik heb een excel bestand met allemaal filmtitels.
Deze zijn onderverdeeld in een kolom met een nummer, dan een titel en dan een omschrijving.
Als ik ga printen krijg ik dus keurig 8 titels met omschrijving onder elkaar geprint.
Nu wil ik echter 2 van deze pagina's naast elkaar geprint hebben omdat de lijst maar één helft van de pagina gebruikt bij het printen.
Weet iemand of het mogelijk is om 2 pagina's naast op één a-4tje te printen vanuit excel zonder dat dit ook ten koste gaat van de opmaak, dus gewoon printen.
In de omschrijving heb ik nl. de titel nogmaals met daaronder het soort film en de acteurs, daaronder dan weer de omschrijving van de film.
Bij voorbaat dank.

Hallo Tonba. Je moet bij je printer instellingen zijn zoals bekend is bij jou. En probeer hier eens wat uit te halen. Staand of liggend printen kan al verschil maken. Hoop dat je hiermee wat kunt. Klik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan