twee routers achter elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een probleem. Ik heb een UPC abbo afgesloten met 50 MB internet. Maar de WiFi verbinding die uit de Thomson TWG870UG komt, is belabberd slecht. Nou dacht ik, ik heb nog een Conceptronic C300BRS4A staan. Als ik die achter die Thomson zet, heb ik veel beter bereik. Dat klopt, maar het internet doet het niet op de Conceptronic. Wat moet ik nu instellen in de Thomson? en in de Conceptronic?
Alvast bedankt!

na aansluiten van routers ,alles opnieuw opgestart??
ook de pc
even een kanttekening,2 routers achter elkaar geeft bijna altijd problemen,koop liever een switch van 15 a 20 euro:confused:

Ik weet zeker dat er iets ingesteld moet worden, over die switch. Er moet WiFi op zitten:confused:. Oja trouwens, er klopt nog iets niet. Ik heb 50 MBps maar als ik op mijn laptop meet kom ik uit op gem. 60 en soms 104.60 MBps:eek::eek::eek::eek::eek:. Het ontvangertje in mijn computer is een Conceptronic C300RU. Net 110.40 MBps!!!!!

Laatst bewerkt:
Aha! Ik heb het probleem gevonden! Nou alleen de oplossing nog:(. Als ik in de Conceptronic router kijk, dan zie ik staan: "Connecting, IP-Adress:0.0.0.0". Dus die Thomson router wil hem geen IP geven. Wat moet ik nu doen? Ik heb de Conceptronic al opnieuw ingeplugd in de Thomson.

Ik heb de oplossing, het is de WiFi adapter. Dat ding is belabberd slecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan