Nou een goeieavond allemaal,
Ik heb thuis een laptop die in me kamer staat, maar een laptop hoor je niet op 1plek te houden dus daarom bedacht ik me om een router te kopen , maar helaas snap ik er geen bal van.
Ik heb een router gehaald van MYCOM, informatie ;
ICIDU
Model no. : Nl-707502
Product Name : 54 M Wireless Router
Power Supply: 9V~ 50-60Hz 0.8A
FCC ID: TE7MRWR54XGV1
En van mijn eigen modem is :
Speedtouch
THOMSON
ST546 v6
THOMSON TELECOM
Nou ik sluit al die kabels aan de router maar toch werkt internet niet, maar hij verbind wel , ik ga naar die site van 192.168 enzovoort daar heb ik ook gekeken maar ik snap hier echt niks van ....
En op psp probeerde ik ook om op internet te gaan , hij verbind wel maar hij gaat niet op het internet , er staat DNS FOUT 804 enzovoort
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen??
Ik heb thuis een laptop die in me kamer staat, maar een laptop hoor je niet op 1plek te houden dus daarom bedacht ik me om een router te kopen , maar helaas snap ik er geen bal van.
Ik heb een router gehaald van MYCOM, informatie ;
ICIDU
Model no. : Nl-707502
Product Name : 54 M Wireless Router
Power Supply: 9V~ 50-60Hz 0.8A
FCC ID: TE7MRWR54XGV1
En van mijn eigen modem is :
Speedtouch
THOMSON
ST546 v6
THOMSON TELECOM
Nou ik sluit al die kabels aan de router maar toch werkt internet niet, maar hij verbind wel , ik ga naar die site van 192.168 enzovoort daar heb ik ook gekeken maar ik snap hier echt niks van ....
En op psp probeerde ik ook om op internet te gaan , hij verbind wel maar hij gaat niet op het internet , er staat DNS FOUT 804 enzovoort
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen??