twee soundcards clonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hippe2k

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
heej all,

ik vroeg me af, ik heb 2 geluidskaarten in me computer, 1 moederbord en 1 creative xfi pro gamers edition.

nu wil ik graag op beide geluidskaarten het zelfde geluid krijgen? is dat mogelijk?

ik gebruik windows vista enterprice x64.

mvg

H2k

Nee, kan niet. Zit de geluidskaart erin, dan is de onboard uitgeschakeld. Zit de geluidskaart er niet in, dan is de onboard actief.

Nee, kan niet. Zit de geluidskaart erin, dan is de onboard uitgeschakeld. Zit de geluidskaart er niet in, dan is de onboard actief.

Da's ook niet waar..............

Je kunt prima 2 soundkaarten naast elkaar gebruiken, geen probleem.

Maar alleen niet allebei tegelijk voor dezelfde toepassing.

Dus b.v. wel soundkaart 1 voor msn en soundkaart 2 voor muziek

Da's ook niet waar..............

Je kunt prima 2 soundkaarten naast elkaar gebruiken, geen probleem.

Maar alleen niet allebei tegelijk voor dezelfde toepassing.

Dus b.v. wel soundkaart 1 voor msn en soundkaart 2 voor muziek

Hmm.. Had altijd gedacht dat het zo werkte (Vandaar dat Dillon het voor elkaar kreeg om z'n 2x 9600gsotjes en onboard tegelijk te draaien...)

Maar goed dat ik het nu weet. (Kan later eventueel best handig zijn).

Video en audio zijn 2 verschillende dingen he......

Video en audio zijn 2 verschillende dingen he......

Weet ik.

Maar je hebt bij heel veel games (Soms wat oudere, o.a. Motocross Madness 2), die vragen bij het opstarten welke videokaart/chip je wilt gebruiken. Misschien dat daar dan wel je onboard + kaart erin staat :) (Kan, mits het scherm dat je gaat gebruiken op die kaart/chip aangesloten is)

Laatst bewerkt:
Oke minder :(

heb wel zoeen plugin voor winamp dat de soundcards cloont. hoopte dat die er ook was voor windows.

h2k

jah maar wil al het geluid clonen en niet alleen winamp :)

winamp heeft een plugin wat gewoon het zelfde naar beide soundcards stuurd dat wil ik ook met spellen en ventrilo etc.

h2k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan