hallo, ik zit al een tijdje met een vraag waar ik niet uit kom.
ik heb een website. op de voorpagina moet de tekst zo'n 80% breed zijn, want daarnaast, rechts ervan komt een plaatje.
maar op pagina 2 hoeft dat niet. daar kan de tekst doorlopen.
hoe maak ik m dat nu duidelijk? hoe wijs ik die stijl toe voor pagina 2?
met joomla fck editor is het makkelijk, maar ik had een installatieprobleem , dus zal ik het zonder moeten doen, in de code vrees ik. ik kan wel een nieuwe stijl aanmaken en die in de css plakken maar weet niet waar ik m moet toekennen. in de code van de pagina zie je netjes dingen staan als <table class="contentpaneopen">.
maar hoe komt het daar?
of kan ik de pagina downloaden en dan terug ftp-en met de goede class erin?
of doe ik het gewoon met divs in de html code op de pagina zelf zal ik maar zeggen?
groeten jeel2008
ik heb een website. op de voorpagina moet de tekst zo'n 80% breed zijn, want daarnaast, rechts ervan komt een plaatje.
maar op pagina 2 hoeft dat niet. daar kan de tekst doorlopen.
hoe maak ik m dat nu duidelijk? hoe wijs ik die stijl toe voor pagina 2?
met joomla fck editor is het makkelijk, maar ik had een installatieprobleem , dus zal ik het zonder moeten doen, in de code vrees ik. ik kan wel een nieuwe stijl aanmaken en die in de css plakken maar weet niet waar ik m moet toekennen. in de code van de pagina zie je netjes dingen staan als <table class="contentpaneopen">.
maar hoe komt het daar?
of kan ik de pagina downloaden en dan terug ftp-en met de goede class erin?
of doe ik het gewoon met divs in de html code op de pagina zelf zal ik maar zeggen?
groeten jeel2008
Laatst bewerkt: