twee versies Acrobat naast elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
L.S.

Ik heb Acrobat Reader versie 8.1 en die werkt snel en goed als viewer. Daarnaast heb ik versie 6.0 als writer. Probleem is nu dat als ik een pdf document dat bij een mail zit wil openen, Acrobat-writer opstart. Dat gaat langzaam, maar geeft dikwijls ook problemen omdat die bijvoorbeeld het formaat niet aan kan. Is te forceren dat altijd de Acrobat Reader in die gevallen wordt aangesproken?

gegroet,
mrt

foxit reader

L.S.

Ik heb Acrobat Reader versie 8.1 en die werkt snel en goed als viewer. Daarnaast heb ik versie 6.0 als writer. Probleem is nu dat als ik een pdf document dat bij een mail zit wil openen, Acrobat-writer opstart. Dat gaat langzaam, maar geeft dikwijls ook problemen omdat die bijvoorbeeld het formaat niet aan kan. Is te forceren dat altijd de Acrobat Reader in die gevallen wordt aangesproken?

gegroet,
mrt

je kan ook een andere (lichtere,sneller) reader gebruiken, ik gebruik Foxit reader.

Acrobat 6/8

Beste Xtremegamer,

Graag goed lezen: het gaat niet om sneller of minder snel, het gaat om welke programma wanneer moet opstarten. De writer alleen als ik iets wil schrijven en de reader alleen als ik iets wil lezen (dubbelklikken). Maar wellicht weet je daar een antwoord op?

gegroet,
mrt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan