Twee vraagjes Outlook mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingridme

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
11
Ik heb twee vraagjes.
Een vriendin van mij heeft vorige week haar outlook opnieuw op de pc gezet,
Nu heb ik haar account gegevens erin gezet en nu kan ze wel mails ontvangen en lezen, maar als ze mails wilt verzenden geeft hij een foutmelding, dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

Iemand een tip hoe dit op te lossen, waar moet ik kijken?

Dan mijn ouders,,,,, die hebben het omgekeerde die kunnen wel mails verzenden maar niet ontvangen, dan krijgen ze elke keer zo'n inlogschermpje, of ze hun accountgegevens willen invullen erg vreemd allemaal.

Iemand tips voor mij, ik ga er morgen heen om te zien of ik het evt. kan oplossen.:cool:
 
Ja. Pak de brief van de provider erbij en zorg dat de pop en de smtp correct staan ingesteld.
 
Ik heb twee vraagjes.
Een vriendin van mij heeft vorige week haar outlook opnieuw op de pc gezet,
Nu heb ik haar account gegevens erin gezet en nu kan ze wel mails ontvangen en lezen, maar als ze mails wilt verzenden geeft hij een foutmelding, dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Deze melding krijg je meestal als je mail verstuurt via een ander mailadres dan die van je provider. Als uitgaande mailserver (SMTP server) vul je het adres van de internet provider in. Welke internet provider heeft ze?

Dan mijn ouders,,,,, die hebben het omgekeerde die kunnen wel mails verzenden maar niet ontvangen, dan krijgen ze elke keer zo'n inlogschermpje, of ze hun accountgegevens willen invullen erg vreemd allemaal.

Iemand tips voor mij, ik ga er morgen heen om te zien of ik het evt. kan oplossen.:cool:

Zie het advies van gast0225, pak de brief van de provider erbij en kijk wat de juiste inloggegevens zijn.
 
Deze melding krijg je meestal als je mail verstuurt via een ander mailadres dan die van je provider. Als uitgaande mailserver (SMTP server) vul je het adres van de internet provider in. Welke internet provider heeft ze?



Zie het advies van gast0225, pak de brief van de provider erbij en kijk wat de juiste inloggegevens zijn.

Hey geweldig zeg bedankt voor die tips, ik ga vandaag eens kijken bij hun of ze werken.
Bij mijn vriendin is het idd ee ander mail adres dan de provider, Scarlet, en bij mijn ouders, die hebben een korte melding gehad van een hacker, dus het zou kunnen dat hun gegevens eruit zijn gehaald, ik zet alles er weer in en dan maar zien.
Ik laat nog wel weten of dat het ook was, alvast bedankt.:):thumb:
 
Hartstikke bedankt hoor:thumb:
Jou tips hebben ertoe geleid dat het bij beide pc's is opgelost.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan