twee vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honey_Ball

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
96
ik heb twee vragen, een is deels software. ik heb een laptop van dell. vroeger pakte ik hem bij het beeldscherm vast om hem op te pakken omdat dat zo makkelijk gaat :eek: nu zit het een beetje los, kan dit gefixed worden? hoeveel zou dit kosten? naar wat voor een raparatiebedrijf moet ik hem brengen?
en nog iets. ik hoor duidelijk getik van om de 1 seconde uit het onderste deel. net een klokje eigenlijk. hoort dit wel? kunnen virussen hardware zodanig beschadigen dat niet alleen al je software veloren gaat maar ook de hardware?
ik denk er soms aan om hem te formatteren. hebben jullie tips voor mij hoe ik dat moet doen of zo?

christina
 
o jee! maar ik heb hem pas sinds juli en toen was die splinternieuw, zo snel kan een hd de geest toch niet geven? ik heb er ook geen problemen mee gehad, ook geen virussen, alleen veel spyware rommel...
 
Dat klinkt inderdaad niets zo goed, maar een virus kan een hardeschijf hardewarematig niet kapot maken. Heel toevallig ken ik je maar anders had ik gevraagt om hem openen te schroefen om te kijken waar het geluid precies van dan kwam.

Het probleem met je beeldscherm zijn waarschijnlijk de schanieren die of niet meer goed vastzitten of vervangen moet worden. Als ze alleen niet meer goed vast zitten dan zou je hem open kunnen schroefen om ze iets aan te draaien.

En wat doe jij zo laat nog op internet? Foei!:p

Edit: Met een beetje geluk kan je dit gratis laten maken ivm garantie.
 
Laatst bewerkt:
nee, aan mij vragen of ie open kan moet je idd niet doen. maar, ik heb gisteren in een van de bijgesloten brieven gelezen dat "de garantie volledig via dell verloopt" en dat ik hem eerst online op mijn eigen naam moest registreren. dit heb ik gedaan, als ik hem nu wil laten nakijken en/of vervangen, moet ik dan met dell bellen of naar de dichtbijzijndste pc winkel rennen?
 
Als je gebruik wilt maken van de garantie moet je natuurlijk met dell bellen. :rolleyes:
Maak wel eerst een backup van documenten, mail enz voordat je hem meegeeft voor reparatie, als ze de hdd vervangen ben je alles kwijt.
 
nou moe, er zijn tegenworodig zoveel dingen mogelijk waarvan je niet weet dat ze mogelijk zijn, dat je het gewoon niet meer weet :p marre, hoe groot is de kans dat ze het ook echt vervangen, denken jullie? en hoe lang loopt de garantie? dat heb ik nergens kunnen vinden. zouden ze nog ergens om kunnen gaan zeuren?
 
Kijk voor de garantie eens op de bon of op www.dell.nl
Of ze de hdd vervangen ligt er aan of deze kapot is of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan