Tweede account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fonsenandrea

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo,
Mijn vrouw en ik gebruikten dezelfde computer om onze mail te ontvangen via Gmail. Daarvoor hadden wij elk een account aangemaakt. Vorige week kochten wij een nieuwe computer voor mijn echtgenote. De account van mijn echtgenote op mijn computer mag dus verwijderd worden omdat zij haar mails leest op de nieuwe computer. Ik slaag er echter niet in om die tweede account te verwijderen. Als ik dat wil doen volgt een bericht dat ik alle daaraan verbonden mails en instellingen kwijt ben. Ik vrees dus dat mijn vrouw op haar computer alle berichten zal verliezen. Is dit terecht en hoe kan ik dan dat tweede account van mijn echtgenote verwijderen zonder gegevensverlies? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Je raakt alleen de mails op de oude (gezamelijke) computer kwijt. Alles wat op de nieuwe PC staat blijft gewoon staan.
Tevens zullen de mails ook nog online staan op de webmail.

Als je Gmail alleen via webmail doet.... Inter Explorer, Firefox of Google Chrome... staat er geen lokale mail op je systeem... dus als je je aacount verwijdert... dan verwijder je dus je totale account bij GMail..... dus die waarschuwing is terecht.
Je moet gewoon uitloggen op het oude systeem en het systeem opschonen zodat je zeker weet dat je geen wachtwoorden achter gelaten hebt.

Heb je zo een opzet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan