tweede account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik heb net in @home een tweede account aangemaakt, met een nieuw email-adres. Ik zou nu ongeveer 15 minuten moeten wachten, dan zou het aangemaakt zijn.(waarop...?) Alles staat geregistreerd, maar hoe gebruik ik die nieuwe nu? Als ik OE open, dan opent ie nog gewoon met mijn 1e email.
Ik heb de help van @home er op nageplozen, maar ik kan niets vinden. Kan mij iemand even op weg helpen?

Doe dit eens:
Open Outlook > Bestand > en klik dan op afsluiten en identiteit afmelden.

Start hierna O.E weer op. Als het goed is zie je nou een venster met twee accounts als het goed is :)
Klik op je nieuw aangemaakte account > Ok.

Heb je in OE wel de instellingen aangemaakt? Aan je verhaal maak ik op dat je verwacht dat dit automatisch gaat.

Hoezo 'de instellingen aangemaakt'?

En Lei: ik kan niet via bestand-afsluiten en identiteiten afmelden (is bij mij grijs).

Thea,

je moet wel in outlook een nieuw account aanmaken.

b.v. thea2@home
password

pop3 mail.home.nl
smtp mail.home.nl

het bovenstaande is dus een voorbeeld, het e-mail adres is dus je nieuwe aangemaakte e-mail adres met bijbehorende password.

ga naar extra dan accounts en dan nieuw.

suc6.

vanaf je eerste e-mail adres een mailtje sturen naar je tweede e-mail adres en dan kijken of het aankomt.

Oja, Puppie, ik heb hem door;)
Ik dacht nl. dat de OE in een heel nieuw scherm opende voor dit tweede emailadres. Maar dat is dus niet het geval, alles komt bij elkaar op. Als ik die tweede dus wil gebruiken dan moet ik steeds tussen die twee wisselen, via accounts.
Thanx voor de uitleg!

Geplaatst door Thea41
Oja, Puppie, ik heb hem door;)
Ik dacht nl. dat de OE in een heel nieuw scherm opende voor dit tweede emailadres. Maar dat is dus niet het geval, alles komt bij elkaar op. Als ik die tweede dus wil gebruiken dan moet ik steeds tussen die twee wisselen, via accounts.
Thanx voor de uitleg!

Juistem, je hebt hem helemaal door! :thumb:

Wat je wel kan doen als je wilt dat ze apart komen is een mapje maken "account 2". Dan stel je bij berichtregels in dat alle mail verzonden naar "account2@provider.nl" in dat mapje bezorgt moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan