tweede beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj technics

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
he,

ik moet zondag een projectie doen en daarvoor is het noodzakelijk dat mijn laptop zijn extend desktop instelling in orde is.
het scherm (zondag een beamer via VGA) is aangesloten om te testen maar ik krijg zoel met de gewone windows instelllingen als met die van intel mijn bureaublad niet uitbereid. ik weet ni juist welke video kaart ik heb maar de laptop is de standaart configuratie van de dell insiron 1300 met windows XP.

bedankt

P.S. het is echt dringend morgen avond moet alles in orde zijn

dj technics

Omzetten naar extern beeld gaat meestal via functietoetsen.
Een Fn toets en een toet waar een monitor op staat. Meestal onder de numeriek toetsen bovenop.

Op het toetsenbord zit een Fn toest. Druk die in, houdt hem ingedrukt en druk op toets met de monitor.

Nu zou je beeld moeten krijgen op de externe monitor.

Omzetten naar extern beeld gaat meestal via functietoetsen.
Een Fn toets en een toet waar een monitor op staat. Meestal onder de numeriek toetsen bovenop.

Op het toetsenbord zit een Fn toest. Druk die in, houdt hem ingedrukt en druk op toets met de monitor.

Nu zou je beeld moeten krijgen op de externe monitor.

op die manier kan ik kiezen tussen het scherm van de laptop, het extern scherm of alle twee hetzelfde beeld. ik kan ze niet op uitbereiden zetten. die toets is F8 en dan krijg ik beeld maar dan kan ik nog ni uitbereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan