Goede morgen,
In mijn bestand gebruik ik 2 tab bladeren waarbij de tweede "Callsigns" heet en daar mijn lijst van namen staat.
Wanneer ik uit mijn eerste tabblad een lookup maak zoals in mijn formule wil ik dat hij dan ook bij de naam in de lijst op blad "Callsigns" een 1 zet in kolom B . Dus , als hij de naam vindt die ik zoek, dan moet hij op het blad "Callsigns" bij die naam in kolom B een " 1" plaatsen.
Kan ik dat combineren met mijn zoekfunctie die op blad 1 staat ?
Formule in F4 van blad 1 :
=ALS(ISGEENTEKST(E18);"";ZOEKEN($E18;Callsigns!$S$8:Callsigns!$S$5981;Callsigns!$T$8:Callsigns!$T$5981))
Alle hulp zou welkom zijn,
Dank U.
In mijn bestand gebruik ik 2 tab bladeren waarbij de tweede "Callsigns" heet en daar mijn lijst van namen staat.
Wanneer ik uit mijn eerste tabblad een lookup maak zoals in mijn formule wil ik dat hij dan ook bij de naam in de lijst op blad "Callsigns" een 1 zet in kolom B . Dus , als hij de naam vindt die ik zoek, dan moet hij op het blad "Callsigns" bij die naam in kolom B een " 1" plaatsen.
Kan ik dat combineren met mijn zoekfunctie die op blad 1 staat ?
Formule in F4 van blad 1 :
=ALS(ISGEENTEKST(E18);"";ZOEKEN($E18;Callsigns!$S$8:Callsigns!$S$5981;Callsigns!$T$8:Callsigns!$T$5981))
Alle hulp zou welkom zijn,
Dank U.