Tweede hard-disk.....geen geluid Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom bedankt voor je antwoord.
Ik ben inmiddels zover dat er weer ."..besturing voor spelletjes en geluid......"en "PCI multimedia audiodevice" in apparaatbeheer staat.
Ik kan alleen, op een of andere manier, de stuurprogramma`s niet bijwerken.
Hij wil steeds de "WDM" driver gaan gebruiken, maar dat gaat niet (waarom weet ik niet). Ik heb zowel de WDM als VXD versie gedownload en unzipped.

Ik heb Win 98 dus zou die de VDX driver moeten nemen, ik heb al verschillende dingen geprobeerd om hem te laten zoeken naar dat stuurprogramma, en hem ook handmatig 1164.ZIP (de VDX driver) laten zoeken op de HD, maar helaas.....

Ergens moet een manier zijn om de juiste stuurprogramma`s ook daadwerkelijk te vinden, dat is n.l wat hij steeds aangeeft, dat ie de stuurprogramma`s niet kan vinden, waar ik hem ook laat zoeken, en ik heb WEL de juiste drivers geinstalleerd.....

Ik weet niet of windows opnieuw installeren hier iets aan veranderd, en weet ook nit hoe ik een back up moet maken. Ben ook bang dat ik straks alles weer kwijt ben n.l Ik heb geen cd-rewriter.

Ik gebruik de andere harddisk nou even als ik geluid nodig heb, verder niet.

Wellicht is het nu nog gecompliceerder,maar ik hoop dat iemand het nog begrijpt. Het probleem is nu dus eigenlijk, hoe ik de pc de JUISTE stuurprogramma`s voor de soundcard laat vinden.

Ik ben er na veel gedoe eindelijk uit, en heb geluid....vraag me niet hoe, want ik heb verschillende dingen meerdere keren gedaan, en opeens stond de geluidskaart weer in apparaatbeheer en na een aantal keer was de driver ook goed geinstalleerd.

In ieder geval heel erg bedant voor de antwoorden.

Groetjes,

Lisa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan