Tweede site uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry de vraag was me niet geheel duidelijk ;).

In de map waar je inkomt als je inlogt moet je een bestand maken met de naam: index.html
Daar zet je dan het volgende in:
HTML:
<html>

<head>
      <title>U wordt doorverwezen..</title>
      <meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://home.quicknet.nl/qn/prive/n.vanderzel/" />
  </head>

<body>
      U wordt doorverwezen..
  </body>

</html>

Met de 0 geef je aan dat na 0 seconden de URL geladen moet worden. Als je wilt dat de volgende pagina pas na 3 seconden gaat laden, verander je de 0 in een 3 :)

Laatst bewerkt:
stel dat ik de nieuwe gegevens/site over zou zetten dan komt deze in mijn site WOC te staan en dat mag natuurlijk niet. Dus hoe zet ik dit op een nieuwe locatie?

stel dat ik de nieuwe gegevens/site over zou zetten dan komt deze in mijn site WOC te staan en dat mag natuurlijk niet. Dus hoe zet ik dit op een nieuwe locatie?

Moet ik hiervoor een nieuwe URL hebben?

Moet ik hiervoor een nieuwe URL hebben?

Ik heb de helpdesk van SIGGO te pakken gekregen. Het probleem is dat ik via hun maar een hompage/site kan hebben. Zij adviseren een ander provider te zoeken en die geven dan aan hoe ik de nieuwe site moet up-loaden. Nog bedankt, Nico

Ik snap het probleem nog steeds helemaal niet want je kan daar toch gewoon weer een map inmaken en daar een nieuwe site inzetten? ;)

Ja maar het is voor twee verschillende doelgroepen, 1 voor de Biljartclub en 1 voor de Bridgeclub.

Ik kan natuurlijk een truckje uithalen en een site maken met op de frontpagina een link naar de Biljartvereniging en een andere link naar de Bridge Site.

Wat ik vanmorgen pas hoorde, op Ziggo kan ik maar 1 homepage kwijt dus zal ik voor de tweede Site naar een andere provider moeten.

Ja maar het is voor twee verschillende doelgroepen, 1 voor de Biljartclub en 1 voor de Bridgeclub.

Ik kan natuurlijk een truckje uithalen en een site maken met op de frontpagina een link naar de Biljartvereniging en een andere link naar de Bridge Site.

Wat ik vanmorgen pas hoorde, op Ziggo kan ik maar 1 homepage kwijt dus zal ik voor de tweede Site naar een andere provider moeten.

Opgelost:
Ik dacht dat ik bij Ziggo ook wel twee homepages kon hebben maar dat is niet zo. Ik heb de tweede site nu op het net kunnen zetten met de inlognaam en paswoord van mijn dochter.

(ik had achteraf ook een externe provider kunnen nemen voor z'n 2,50 per maand)

In ieder geval dank voor Uw hulp.
Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan