Goedenavond,
Afgelopen week heb ik een nieuwe SSD aangeschaft voor mijn computer en tevens windows 10.
De installatie (op de nieuwe SSD) is vlekkeloos verlopen, echter zie ik mijn tweede SSD schijf niet meer.
Deze heb ik tijdens de installatie van windows wel geformatteerd toen deze keuze mij werd voorgelegd, daarna windows op de nieuwe SSD definitief geinstalleerd (ter voorkoming dat ik én windows 7 op de ene schijf zou hebben, en windows 10 op de andere).
In de bios zie zowel de nieuwe als de oude schijf wel, ook zie ik deze wel bij apparaatbeheer.
Bij schijfbeheer zie ik echter alleen de nieuwe schijf, zoals op de bijlagen te zien valt.
Zelf heb ik geprobeerd de SATA kabel om te wisselen, deze tip elders gevonden, echter hielp dit niet de schijf alsnog weer te geven.
De specificaties van mijn pc zijn:
Intel Core i7-6700 / 3.4 GHz - 8 MB cache - LGA1
Cooler Master CM 690 III - Midtowermodel - ATX
MSI H170 GAMING M3 - Moederbord - ATX - H170
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G - Grafische kaart
Corsair VS650 - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.3/
Kingston HyperX FURY - DDR4 - 16 GB : 2 x 8 GB
De schijven betreffen:
1x Samsung 860 EVO 1tb (nieuwe)
1x Samsung 850 EVO 500 gb (oude)
Hoop dat jullie mij wellicht uit de brand kunnen helpen.
Gr,
Marijn

Afgelopen week heb ik een nieuwe SSD aangeschaft voor mijn computer en tevens windows 10.
De installatie (op de nieuwe SSD) is vlekkeloos verlopen, echter zie ik mijn tweede SSD schijf niet meer.
Deze heb ik tijdens de installatie van windows wel geformatteerd toen deze keuze mij werd voorgelegd, daarna windows op de nieuwe SSD definitief geinstalleerd (ter voorkoming dat ik én windows 7 op de ene schijf zou hebben, en windows 10 op de andere).
In de bios zie zowel de nieuwe als de oude schijf wel, ook zie ik deze wel bij apparaatbeheer.
Bij schijfbeheer zie ik echter alleen de nieuwe schijf, zoals op de bijlagen te zien valt.
Zelf heb ik geprobeerd de SATA kabel om te wisselen, deze tip elders gevonden, echter hielp dit niet de schijf alsnog weer te geven.
De specificaties van mijn pc zijn:
Intel Core i7-6700 / 3.4 GHz - 8 MB cache - LGA1
Cooler Master CM 690 III - Midtowermodel - ATX
MSI H170 GAMING M3 - Moederbord - ATX - H170
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G - Grafische kaart
Corsair VS650 - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.3/
Kingston HyperX FURY - DDR4 - 16 GB : 2 x 8 GB
De schijven betreffen:
1x Samsung 860 EVO 1tb (nieuwe)
1x Samsung 850 EVO 500 gb (oude)
Hoop dat jullie mij wellicht uit de brand kunnen helpen.
Gr,
Marijn