Twijfel aankoop PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugs Bunny

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Hoort niet in reviews, heb ik het nog niet gekocht.
Ik twijfel om dit systeem te bestellen voor € 499 (aanbieding van Wehkamp)

De Scaleo P multimedia PC van Fujitsu is een absolute musthave in zijn klasse. Met zijn 200 Gb vaste schijf en 1024 Mb intern geheugen is het een grote topper. Kracht, functionaliteit en snelheid zijn gecombineerd in deze stijlvolle computer. Met 1 jaar Collect & Return garantie en helpdesk.
Met o.a.:
Intel Pentium 4 HT (2.93 GHz) processor
200 Gb vaste schijf
1024 Mb intern geheugen
2 optical drives (DVD dual layer brander en een aparte DVD-speler)
11-in-1 geheugenkaartlezer
512 Mb grafische kaart (ATI Radeon X1300)
geluid: 5.1 on board
6x USB (2 voor en 4 achter)
2x Firewire (1x voor en 1x achter)
DVI, analoog en TV-out aansluiting
3 PCI sloten vrij
inclusief toetsenbord en muis
besturingssysteem: Microsoft® Windows® XP Home
Windows Vista™ compatible
afmetingen kast (hxbxd): 373x200x435 mm
gewicht: 12.5 kg
software (voorgeïnstalleerd en op een bijgesloten recovery CD): Microsoft® Works Suite, Microsoft® Word, Microsoft® Works, Norman Virus Control, Pinnacle Studio, Intervideo Home Theatre, Ahead Nero, Win DVD, Internet Explorer 6, Outlook Express, MSN messenger, Movie maker en Norton Internet security (90 dagen)

Lijkt mij een hele redelijke prijs voor dit systeem maar dat ligt er natuurlijk aan hoe lang je over de afbetaling doet ivm rente

In 1x betalen.
Mijn ‘oudje’ die ik nu gebruik begint langzaam kuren te vertonen. HDD Health meldt me met regelmaat
HD errors, PC loopt ook regelmatig vast bij het opstarten.

Nieuwe harde schijf 50 euro is t opgelost, kan je m misschien nog verkopen

Bedoel je de foutmeldingen met HDD Health? Ik heb deze progje op de PC gezet na het lezen in een blad. Het maffe is dat als ik naar de overzicht kijk, geeft het soms aan dat HD nog meegaat tot 2008, dan tot 2010 dan 2007. Vreemd.
Maar goed, ik vraag me af als een nieuwe HD ook dat hangen tijdens opstarten kan oplossen.
Je kunt geen PC verkopen die blijft hangen tijdens opstarten. Toen in ME er op had, nooit problemen. Nu met XP wel. Hij blijft niet altijd hangen maar toch het is vervelend. Als ik dan PC uit zet en vervolgens voor 20 minuten de stroom kabel uit trek, daarna start hij wel. Volgens PC winkel kan het aan alles liggen: voeding, geheugen.. Daarom dacht ik om die van Wehkamp te kopen.

Dit is een zeer goeie computer. met die grafische kaart kun je wel niet zo goed gamen, maar het zou toch allemaal redleijk moeten draaien.

edit: uiteraard moet je deze pc niet gebruiken als gamepc. Maar voor gewoon internetten, office, msn, wat photoshop, visualstudio.net, muziek luisteren en een game op zijn tijd, niet al te zwaar eigenlijk(eiglijk de taken die ik doe) is dit een zeer goeie pc. Met een geforce 7600 gt voor 100 euro meer heb je zelfs een zeer deftig gamesysteem en voor nog 100 meer voor een 7900 gt draai je de meeste games op het maximum

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik heb hem maar besteld. Dat gamen vind ik niet erg, ik game niet op de PC. Mijn vrouw (Bejeweled en Mahjong) wel en mijn jongste dochter ook (Anno 1602 en 1503)..
Als ik wil gamen dan doe ik dat op PSX, leuk voor de TV en met gamepad (+ bier).

Mooi systeempje....en als je wilt upgraden is dit ook makkelijk te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan