Twijfel of ik mijn backbook pro ga vervangen!! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwisT

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
60
Hallo, ik zit met het volgende probleem:

Voor school moesten wij allemaal en macbook pro aanschaffen. Dat heb ik gedaan (2ehands vorig jaar a 1250 euro) deze heeft 2 videokaarten en 4gb ram gehuegen.

Nu is bij iemand uit mn klas zn macbook kapot gegaan, en mocht hij een normale windows laptop kopen en lekker gewoon mee doen weer.

Nu zit ik te denken... ik ben eigenlijk na een jaar helemaal niet onder de indruk van m'n macbook pro. Ik vind mac niks aan, zit bijna altijd op windows.. en ik snap gewoon niet wat er "o zo goed" aan is. Ik heb zoiets van , geef mij maar een simpel windows laptopje waar ik ook CS4 op kan draaien en dat is ook prima.

Dus wat nou als ik mijn macbook pro verkoop, voor laten we zeggen 900 euro. En een laptop koop die gewoon CS4 kan draaien voor 500 euro. Hou ik 400 euro in m'n zak... en ik heb een laptop waar ik precies hetzelfde mee kan als de macbook.

Wat vinden jullie van dit idee? ... en wat is een goede en goedkope laptop die CS4 gewoon goed kan draaien?

Alvast bedankt,
 
dat je school zecht dat je een mac moet hebben vind ik all absurt
windows laptops kunnen het zelfde

btw mac zijn absurt duur

die school van jou heeft er de balle verstand van
 
Ben ik het helemaaal met je mee eens,
iedereen die het te horen kreeg dacht ook echt van, wtf...

ik heb mn macbook nu op marktplaats gezet en er is al 900 op geboden.
als ik een redelijk laptopje koop voor cs4 kost me dat rond de 500-600 euro toch?
heb ik veel knaken over...
 
Ben ik het helemaaal met je mee eens,
iedereen die het te horen kreeg dacht ook echt van, wtf...

ik heb mn macbook nu op marktplaats gezet en er is al 900 op geboden.
als ik een redelijk laptopje koop voor cs4 kost me dat rond de 500-600 euro toch?
heb ik veel knaken over...

zoits ja :D

ik raad aan om een kleine harde schijf te pakken (daar hechten ze nogal wat prijs aan...) (1tb is veel duurder dan 500gb + 500gb extern meestal :p)
 
ahjah, ik hoef toch niet zoveel te hebben joh 300 is al genoeg voor mij, maar bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan