Twijfel over de grote van SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Ik zit eraan te denken om een SSD aan te schaffen.

Momenteel heb ik alleen een schijf van 500GB erin. En een extern harde schijf van 2TB.

Zal ik dan een SSD van 60GB kopen voor alleen mijn besturingssysteem, of 1 van 240GB voor mijn besturingssysteem, games, en andere programma's, dat ik een deel van mijn extern harde schijf op mijn schijf van 500GB zet, zodat hij niet telkens mijn extern harde schijf hoef te laden?

Ik heb in mijn pc een SSD van 60 GB en een extra (interne) harde schijf van 1,5 TB met 3 partities 1 voor games, 1 voor programma's en 1 voor allerlei gegevens.
Dus ik zou een kleine SSD nemen en dan een gewone harde schijf voor programma's en andere software.

Het laden van een Extern harde schijf, die voor 1.1tb is gevuld duurt altijd even, dus vandaar mijn twijfel, of ik dan mijn muziek etc. gewoon op mijn normale harde schijf neem, als ik een SSD van 240 neem en daar mijn games op zet.

Zijn er verder nog meningen of gebruikerservaringen?

Ikzelf heb een ssd van 120GB waarop ik mijn os, games en programma's zet, maar er kan niet bijzonder veel op. Na de standaard programma's als sony vegas, adobe photoshop, after effects en nog wat andere dingen passen er ongeveer 6 games bij en dan zit het wel vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan