Twijfel tussen 2 toestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Mijn vrouw gaat naar een nieuwe provider en krijgt derhalve ook een nieuw toestel. Zij twijfelt tussen de S4 Mini van Samsung of de HTC One Mini.
Kan iemand mij duidelijk maken of en waarom de ene eventueel een betere keuze is dan de anders. Heb begrepen dat ze beide geschikt zijn voor 4G gelukkig.

Mijn vrouw heeft altijd Samsung gehad en wil dat wel weer maar vind de One eigenlijk mooier......:p

Graag advies, is toch weer een hoop geld hè.....

T

Hoi,

Zou gezien de specificaties toch voor de s4 mini gaan heeft alleen wat mindere resolutie, maar is sneller heeft een beter camera heeft een losse batterij en heeft losse opslag werkt volgens mij alleen maar in het voordeel van de s4 en ze is gewent aan een Samsung. Een losse batterij vind ik toch nog steeds fijn als er problemen mee zijn hoef je niet het hele toestel uit elkaar te halen .En is een kleiner broertje /zusje van mijn vaders S4 en is toch wel heel mooi maar kan persoonlijk zijn

Laatst bewerkt:
Denk eerder dat gebruikerservaring met een bepaald merk meer de voorkeur krijgt dan het uiterlijk.
Mijn keuze zou dus eerder voor de samsung gaan.

Persoonlijk altijd HTC fan geweest, maar als ik een keuze zou moeten maken tussen de One Mini en de S4 mini dan zou het de Samsung worden. Gewoon betere specs en ik vind Samsung op dit moment stabieler qua qualiteit.

Is het al beschikbaar bij je de 4G snelheden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan