Twijfelt bij aankkoop van tablet pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Hallo,

Reeds wou ik een pc tablet kopen omdat het handig zou zijn om op dat ding te programeren in c++ in mn vrije tijd. Is dit mogelijk op een android tablet om in c++ programmas te schrijven + met andere API's zoals openGL?

Edit: Ook vroeg ik mij af of je tablets zoals de archos 10 tablet of de point of view tegra kan formateren en stel ubuntu/xp op instaleren

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ja je kan er c++ op programeren.
Die keuze is niet mals. Je moet er natuurlijk windows 7 op kunnen draaien en een beetje soepel nietwaar?:confused:
Want want die ik voorstel daar zit een ssd in, en vooral als met die jij wil kopen er c++ op installeer nou dan duurt het wel 2 min voor je windows is opgestart.
Maar misschien kun je op de samsung galaxy tab met een sd kaartje met installatie van w7 erop installeren.
Maar ik raad je deze aan: http://dixons.nl/artikel/7127311c1679/ViewSonic_ViewPad_10S_10"_Tablet

Nou, niet echt. Windows 7 is wat te ver gegrepen. Misschien ubuntu, zeer compatibel met mijn eisen. Maar ok zolang het mogelijk is die dingen te formateren en andere OS's er op te instaleren is het goed. Bedankt voor de info.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan