Twister Serial ISDN modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

brouwemi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb hier een twister serieel modem op een compaq n600c notebook met W2K erop die zich niet lekker laten installeren .
Het modem wordt netjes gevonden de driver ook geen conflict in de hardwarelist blablabla.
Ik start het diagnose programma en dat vertelt mij dat het modem niet is aangesloten.
Ik probeer het configuratie programma en die vertelt mij dat de compot(com1) al open is .
De modem wordt gewoon op com1 gedetecteerd door w2k en er is maar 1 compoort op het notebook aanwezeg (fysiek).
Alles al meerdere malen gede/installeerd ook RVSCOM lite erop gehad (werkt ook niet).
Mijn eigen advies naar mijzelf toe is; Ik zit hier toch vijf hoog weetje wat ik laat hem naar beneden vallen.
Maarja toch hier nog maar effiees proberen of er al iemand aan het stoeien is geweest met hetzelfde apparaat.

Wie helpt mij nu eens een keertje ?

Alvast bedankt voor de reacties

Nog even niet laten vallen. Probeer eerst eens de laatste drivers te downloaden. Ik heb zelf ook tig probemen gehad met seriele isdn modems, de enige die echt goed bij mij werkte was de usb sitecom isdn pocket adapter. Die gebruik ik nu niet meer omdat ik adsl heb, maar het was wel de enige die het deed bij mij.

Je hebt toch geen 0 voor je inbelnummer staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan