two-finger scrollen werk niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter MGM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MGM

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Beste,

Ik sinds ruim een jaar een HP ProBook 470 en van de één op andere dag werkte de functie two-finger scrollen niet meer. Ik kan het touchpad gewoon gebruiken met selecteren en dubbelklikken, maar ik kan niet meer scrollen zodra ik het met twee vingers ga gebruiken, zoals scrollen en zoomen.
Ook ben ik ervan bewust dat er linksboven van het touchpad een klein wit puntje zit, voor de- en heractiveren touchpad, maar dat is niet waar het probleem zit.

Iemand een idee?
Alvast bedankt.

Ik denk dat het een kwestie is van de betreffende driver opnieuw installeren, eventueel de laatste nieuwe downloaden en installeren.
Succes er mee

Misschien toch een instelling. Geen idee welke touchpad het is, maar misschien geeft onderstaande je plekken waar je kunt kijken:
Right Click on your Synaptics icon in the Task Bar (or open from Control Panel > Mouse > Touch Pad Settings)
Click on the Two-Finger Scrolling > See the "spikey" wheel > Click on Spikey Wheel Settings >
Two Finger Scolling > CHECK Enable vertical scrolling... CHECK Enable horizontal scrolling... and whatever else you want / need > Close

Tijs.

Ik heb het progamma synaptics opnieuw geinstalleerd en werkt nu weer :)
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan