.txt inladen en verwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin-91

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Hallo,

Voor school moet ik een 10voortaal programma maken. Nu loop ik vast op het inladen van zinnen.

1. hij moet hem laden
2. er zijn drie zinnen, 1tje moet hij eruit kiezen
3. het zijn 12 woorden van elke zin, die moet hij dan verdelen over 12 labels. Dus elk woord in 1 label.

Kan iemand mij opweg helpen???

Uit de tijd dat je vorige post geplaatst is kan ik zien dat je welgeteld max 6 minuten hebt zitten lezen (wsl zelfs helemaal niet) terwijl dat leesvoer is voor minstens enkele uren.

Dan houdt het bij mij op.
succes

Laatst bewerkt:
Aangezien ik dat wel gevonden had maar nog niet begreep zocht ik andere manier, bijv. via dit forum.
Als mensen het niet eens kunnen uitleggen. Dan houd het bij mij ook op

Het probleem is niet dat wij het niet willen uitleggen.

Je vroeg in je initiële post of iemand je op weg kon helpen, dat heb ik dan ook gedaan.
Als je meer specifieke problemen hebt kan je die altijd posten en zal er zeker hulp komen maar ik kan uit hetgene dat jij hier post niet opmaken dat jij al enige inspanning hebt geleverd om je probleem zelf op te lossen.
Toon eens wat je hebt geprobeerd? Waar loopt het specifiek mis?Wil je theoretische uitleg over hoe je dit probleem kan benaderen?

Deze fora zijn inderdaad een hulpmiddel maar we zijn er helaas niet om code voor te kakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan