txt muziekfile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Beste computerliefhebbers,

Ik download wat muziek via nieuwsgroepen, maar sommige nummers worden in .txt formaat op m'n computer gezet. Hoe krijg ik die omgezet in een MP3-bestand?

Groeten,
Jeroen.

.txt weghalen en daar .mp3 voor in de plaats zetten

Dat werkt niet.

Er staat me iets van bij dat ergens op internet iets heb gelezen over MIME-decoders o.i.d.?

Groeten,
Jeroen

Hoe download je die muziek, gewoon met outlook of outlook express? want dan ben je niet goed bezig

Binaries newsgroup kan je het beste lezen en bestanden downloaden met een newsreader.

Deze is gratis

Ik download met Grabit, dat werkt in 9 van de 10 gevallen prima, maar bij één nieuwsgroep staan alle MP3-files die ik gedownload heb als tekstbestand op mn computer!

Jeroen

:confused: Mmmh maf, en zijn die txt files wel de dezelfde grote zoals een normaal mp3'tje ? , dus zo'n 3 a 4 MB

Ja dat wel. Maar ik heb inmiddels gezien dat er na de naam van het bestand nog een stuk tekst achter haakjes staat. M'n computer herkent het bestandtype dan misschien niet en maakt er dan automatisch een txt-bestand van?

Weet iemand hoe je de bestandsextensie kan veranderen? Toen ik nog Windows Milennium gebruikte was er een optie dat je aan kon vinken zodat je niet alleen de naam van een bestand maar ook de bestandsextensie kon veranderen. Waar zit dat in Windows XP?

Jeroen

:) Ga naar Configuratie scherm > Mapoties > Weergave > en dan Extensies voor bekende bestandstype verbergen uitvinken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan