tyj1xd2r.exe <Ken jij hem?>

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daeonia

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
:thumb: Hallo computergiganten en whizzkids,

Ik heb deze rakker op mijn harde schijf gevonden >> tyj1xd2r.exe , hij wil zich tot nu toe nog niet identificeren (helaas kan ik hem niet slaan! :D ) Ik denk dat hij via 'Kazaa' is binnengekomen. Wie weet er meer van?

Alvast bedankt!:cool:

Lijkt me randomly named, dus daar zullen we niets over vinden. Al geprobeerd dat bestand te verwijderen (eventueel in veilige modus)?

Waar staat het bestand?

Op tyj1xd2r.exe specifiek is bijna niets te vinden. Vermoeddelijk zo'n bestandje wat zich telkens een nieuwe naam aanmeet.

heb ook gezocht maar kan ook niks tegenkomen, in welke map zit dat bestandje nu eigenlijk? en weet je zeker dat hij via kazaa is binnen gekomen? als dat zo is meteen deleten die hap. een goede anti spyware om te kijken of het bekende soyware is , is hitmanpro, te vinden op www.hitmanpro.nl

Re : tyj1xd2r

Hij staat in mijn map (C) Program Files , hier is een plaatje van de bestanden >>>

Re: Re : tyj1xd2r

Geplaatst door Daeonia
Hij staat in mijn map (C) Program Files , hier is een plaatje van de bestanden >>>

Afbeelding max 100 KB.

Sla het eens op als JPG.

Re : tyj1xd2r

Hij staat in mijn 'Program Files (c)' hier is een (poging) plaatje
>>>

Laatst bewerkt:
Re: Re : tyj1xd2r

Geplaatst door Daeonia
Hij staat in mijn 'Program Files (c)' hier is een (poging) plaatje
>>>

Je afbeelding max maximaal 100 KB groot zijn..

Ga naar paint, plak hem daar en sla de afbeelding op als .GIF of .JPG.

Nogmaals hierissiedan :)

>>> hij staat in mijn map 'Program Files' ik hoop dat het nog een beetje leesbaar is....

bedankt voor de tip trouwens :rolleyes:

Bijlagen

• tydr.jpg
    tydr.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 54
als je het niet zelf hebt geplaatst daar of niet iemand anders die op jullie pc zit........deleten die hap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan