Type T-mobile G1 kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pity123

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Hoi,

Ik zoek een low budget Android telefoon die qua toetsenbord op een G1 lijkt.

Groet,

Ik heb een aantal mobiels gevonden

Motorolla Milestone

LG C550 Optimus Chat

Sony Ericsson Xperia Mini Pro

Verder zijn er nog maar een klein aantal mobiels die een qwerty-toetsenbord hebben, de keuze is behoorlijk beperkt.
Ik ben ook na veel koppigheid op touchscreen overgegaan. En zou nu niet eens meer terug willen. (Misschien omdat het een s3 is... maar oke)

Ik heb momenteel een LG Optimus Me (P350), maar ik wil graag binnenkort een nieuwe telefoon hebben die niet duur is (onder €150).
En virtueel toetsenbord vind ik momenteel niet zo fijn.

Groet,

Ik snap dat je het zo goedkoop mogelijk wilt houden...
Maar een androidtoestel met qwerty onder de 150 euro... Die is of oud, of niet te vinden denk ik zo.

Dan zat ik te denken aan een Sony Xperia TIPO... goedkoop met ICS en betere CPU dan ik nu heb :D

De Sony Xperia Tipo, het is een leuk toestel. Maar een vriend van mij heeft hem en zegt dat die soms onverklaarbaar vastloopt en uitvalt, daarom heb ik hem eens gescand, maar niks kunnen vinden. Dit kan natuurlijk alleen die van hem zijn, dus laten we daar van uit gaan.

Ik heb nu een Samsung Galaxy s3 door het verlengen van mijn abbonement. Maar ik had nog maar, of nog niet eens, 2 maanden daarvoor een Samsung Galaxy Mini 2 aangeschaft als vervanging voor mijn Galaxy Mini.

Ik zou je best dit toestel willen doorverkopen voor een zacht prijsje van laten we zeggen de helft van jouw budget.
De originele oplader is niet eens in gebruik geweest, aangezien de oplader van mijn Mini ook zijn dienst deed voor de Mini2 en nu ook bij mijn s3.
Doordat ik van plan was dit toestel zelf lang te gebruiken ben ik er erg zuinig op geweest, deze verklaart dan ook over een absolute nieuwstaat. Ik heb hem al tot fabrieksinstellingen ingesteld, omdat ik van plan was deze op marktplaats o.i.d. aan te bieden.

Ik wil je niet pushen, leg gewoon de mogelijkheid open.
Als je intetesse hebt, stuur gerust een bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan