Typhoon 3500 GO

Status
Niet open voor verdere reacties.

postduif1962

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Hallo,

De navigatie werkt goed dwz wel beeld maar geen geluid ( wel gehad ). :o :o
Er staan 2 mappen op de SD kaart ( TB-NAVI & TB-NAVI.WAV dus had ik nog handmatig de files 88 stuks in de DIR TB-NAVI.WAV gezet maar dat is ook niet de oplossing.
Overigens waar het geluid uit komt werkt wel want ik heb er 1 mp3 opgezet en dat werkt verder goed.
Het feit dat ik eerst wel geluid had komt omdat ik het SD kaartje heb geformatteerd JA STOM DAT WEET IK NOU WEL... :confused: :confused:
Maar ik niet van tevoren een backup heb gemaakt...
Mischien is er iemand die weet wat ik verkeerd heb gedaan of een oplossing weet.

P.S. het was de bedoeling om er ipv 256 MB 1 GB in te doen maar laat ik eerst maar zorgen dat dit weer werkt...

Heb vorige week ook een Typhoon myguide 3500 gekocht. Heb ook de kaart gewist, maar gelukkig een backup gemaakt. Misschien kan ik je de bestanden mailen? Kunnen het proberen.

Verder heb ik veel problemen gehad met het uploaden van andere landen. Uiteindelijk is het gelukt met een aparte kaartlezer en niet via de kabel naar de 3500.

Nu zit ik nog met 1 probleem. Bij het navigeren naar het buitenland moet ik telkens van kaart wisselen. Als ik de map Frankrijk gebruik zie ik geen hoofdwegen in andere landen. Heel irritant. Misschien is hier iets aan te doen?

Ik hoor het wel.

Groeten!!

bestanden uitlezen

Hoi Lara,

ik zou graag willen weten waar in welke map de geluidsbestanden staan, ik heb ze zelf
in het mapje TB-NAVI.WAV gezet.
Maar nog geen geluid helaas...
aangezien ik ook meerdere landen wil installeren en het ook maar via een kaartlezer ga doen.

groeten, Ger

Hoi Ger,

De bestanden staan bij mij idd in de map tb-navi.wav. Hieronder is weer een map Waves.nl. Hierin staan de geluidsbestanden. Het zijn er in totaal 88.
Als ik me het goed herinner heb jij er nu minder. Had ik nl wel na het wissen.

Groeten
Lara

uitlezen SD kaart

Hoi Lara,

ik heb een bestand maak voor mij de lijst aub.bat en daarmee maakt hij een lijst van precies wat er op de SD staat.
Mischien wil jij deze toepassen. je kan het gewoon inkijken en bewerken met een editor.
Of als je aangeeft welke Letter jou SD is op de computer veranderen bij mij is het i.
ik stuur dit mee kan je het inkijken maar ik wil graag van jou SD precies zien wat en waar alles staat aangezien een SUBDIR waves.nl ook niet de oplossing was.

Groeten, Ger

P.S. dus als jou SD E is pas ik het aan en stuur ik het aan je

Bijlagen

Nog steeds niet opgelost..

Hoi Lara,

Mijn probleem wat betreft geen geluid is nog steeds van toepassing, wil jij mij een soort uitdraai van je SD geven.
Wat mogelijk is met het bestand MAAK VOOR MIJ DE LIJST AUB.BAT
Wanneer je er niet uit komt laat het even weten.

Groeten, Ger

niet opgelost

Deze vraag is niet opgelost maar de eigenaar is terug gegaan naar de verkoper

status: nog niets verder vernomen.....:shocked:

zelfde probleem

Toevallig het geluidsprobleem opgelost? Heb hier net hetzelfde probleem. Nieuwe kaart proberen te installeren en plots geen geluid meer.:confused:

probleem typhoon

omdat het over typhoon gaat even een vraagje weet iemand hoe je deze helemaal kan resetten ben cd kwijt om falk te installeren en wil kijken of ik er iets anders op kan zetten wat navigatie betreft.

groetz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan