U bevind zich achter een firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, wat kan er aan de hand zijn als je niet meer op internet komt en bij het opstraten van msn de melding krijgt dat u zicht achter een firewall bevind.
Het gaat hier om een pc met Windows ME, alles heeft al een tijdje goed gewerkt maar nu is er geen internetverbinding meer mogelijk.
Wie weet raad?

Heb je al geproberd de firewall uit te zetten? Kijken of het dan wel werkt.

Wat voor firewall staat er op de pc?

Bedankt voor je reactie Wim,

Er zat geen firewall op de pc want er stond Windows ME op.
Maar ik heb de router en de modem gereset en toen alles weer aangezet.. en toen deed alles het weer.
Vermoedelijk heeft het te maken gehad met een verandering van het IP adres.

Op ME kan wel een firewall staan. Heb ik ook jaren gehad.

Oh. nooit geweten.. ik dacht dat het iets nieuws was in XP ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

XP heeft zelf een firewall en is daarin inderdaad de eerste. Op iedere andere versie van windows kan je natuurlijk wel gewoon zelf een firewall zetten.

ME heeft geen ingebouwde firewall nee, maar er zijn ook gewoon losse firewalls te downloaden hoor :)

Op internet zonder firewall is vragen om problemen!!

Zonealarm is een goede firewall (gebruik hem zelf ook naar volle tevredenheid).

Geplaatst door BrEeZeR
ME heeft geen ingebouwde firewall nee, maar er zijn ook gewoon losse firewalls te downloaden hoor :)

Op internet zonder firewall is vragen om problemen!!

Zonealarm is een goede firewall (gebruik hem zelf ook naar volle tevredenheid).

Ja dat er losse firewalls zijn weet ik (heb er al tig bij mij zelf en anderen geinstalleerd) maar ik dacht dat Wim meende dat ME ook een ingebouwde firewall had, vandaar mijn reactie. :)

Geplaatst door gezina

Ja dat er losse firewalls zijn weet ik (heb er al tig bij mij zelf en anderen geinstalleerd) maar ik dacht dat Wim meende dat ME ook een ingebouwde firewall had, vandaar mijn reactie. :)

Het bericht was voor Sandra bedoelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan