U.t2003 heel sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo.

Ik heb er al een topic over geplaatst, maar ik open een nieuwe omdat het nkx daarover te maken heeft;)

Maargoed, ik heb deze voorwaarden:

Pentium 3 600mhz.
512 mb ram.

Voor het spel wordt gevraagd:

Pentium 3
128 mb ram

Waarom loopt het bij mij dan zo langzaam:confused:
 
Wat dacht je? Dat zijn de minimale systeemeisen, waar je nix van mag verwachten.

Is toch logisch dat et niet draait.....
 
What are the recommended system requirements?

Operating System: WIN 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED)
Hard Disk Space: 3 GB
CD ROM or CD/DVD ROM: 8X
Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED)
Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc)
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. *Internet play requires a 33.6 Kbps or faster modem
 
Laatst bewerkt:
maar.

Dat zijn niet de minimum requirements, denk ik, want 'recommended'betekend aangeraden. Nou ik val er vet boven.en bij een vriend van me werkt het gewoon wel. zelfde computer als van mij
 
Re: maar.

Geplaatst door game-master
Dat zijn niet de minimum requirements, denk ik, want 'recommended'betekend aangeraden. Nou ik val er vet boven.en bij een vriend van me werkt het gewoon wel. zelfde computer als van mij

Je valt er vet boven? Je valt eronder bedoel je. Dit zei jij immers net:

Maargoed, ik heb deze voorwaarden:

Pentium 3 600mhz.
512 mb ram.

Voor het spel wordt gevraagd:

Pentium 3
128 mb ram
 
Minimum processor is 733 Mhz, dus een 600 Mhz trekt het niet, lijkt me vrij logisch ;)

Welke videokaart heb je trouwens? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan