u torrent gedownload en wat nu

Status
Niet open voor verdere reacties.

faartje

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hoi allemaal,

Heb onlangs utorrent gedownload en *knip* om films te kunnen downloaden. Nu is mijn vraag welke programma's gebruiken jullie en hoe maak ik een connenctie tussen de twee programma's.

Alvast bedankt.

faartje.

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon klik op download bij *knip*
en dan op openen
als het goed is opent hij de torrent vanzelf

:thumb:

ik gebruik meestal *knip* (even googlen) en dan moet hem met de meeste seeders nemen (afkorting:SE) want hoe meer seeders hoe sneller het gaat. En download nooit zomaar iets wat je niet vertrouwd, er zijn namelijk veel virussen in bittorent ''land''. Kijk altijd naar de comments bij die torrent.

en wil je sneller download maak dan 1 poort openen.
Hiervoor meer op www.portforward.com

Als je er niet uitkomt met het portforwarden dan moet je dit even zeggen dan leg ik het wel even uit (je moet dan eventjes je router + versie zeggen, deze info staat meestal gewoon op je router zelf)

Hoi allemaal,

Heb onlangs utorrent gedownload en *knip* om films te kunnen downloaden. Nu is mijn vraag welke programma's gebruiken jullie en hoe maak ik een connenctie tussen de twee programma's.

Alvast bedankt.

faartje.

het tweede wat je opnoemende is een site geen programa.
je haal er dus een torrent bestandje van af die je dan open met u torrent.

Hallo, ik heb Utorrent en ik ook ergens anders gelezen dat je een poort moet open zetten zodat je sneller kan downloaden, ik heb gecheckt of me poort open stond. Mijn poort staat niet open ik weet hoe ik moet port forwarden alleen ik weet niet welk ip adres ik moet intypen had laatst geprobeerd maar zei dat het de verkeerde was.

Me router:
Broadband Router
IP Address 192.168.2.1

Alvast bedankt

Bedankt voor jullie reacties.:thumb:

Ben momenteel niet in Nederland, zodra ik thuis ben zal ik een kijken naar de rooter en mijn IP adres. Ik zal je hulp zeker nodig hebben.

Groetjes Faartje.

ik gebruik meestal *knip* (even googlen) en dan moet hem met de meeste seeders nemen (afkorting:SE) want hoe meer seeders hoe sneller het gaat. En download nooit zomaar iets wat je niet vertrouwd, er zijn namelijk veel virussen in bittorent ''land''. Kijk altijd naar de comments bij die torrent.

en wil je sneller download maak dan 1 poort openen.
Hiervoor meer op www.portforward.com

Als je er niet uitkomt met het portforwarden dan moet je dit even zeggen dan leg ik het wel even uit (je moet dan eventjes je router + versie zeggen, deze info staat meestal gewoon op je router zelf)

Ok hier ben ik dan.

De modem die ik heb is van Zyxel type P-2602HW-DA1
En hoe kan ik checken of er een poort open moet en zoja welke?

Bedankt alvast.

Hoe je dat kan zien, heb ik je in je andere topic al verteld... Is je icoon groen, geen probleem, rood danwel geel, dan moet je je poort forwarden.

Dank je Lita,

Ik ga ff zoeken naar je antwoord.

Oja het icoontje is bij mij meestal blauw. Heeft dit ook een betekenis?
Of zit ik gewoon helemaal verkeerd te kijken?
Sorry hoor voor al mijn vragen ben echt een nul hierin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan