radicalgamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2010
Hallo,
Ik heb sinds enkele weken U-torrent op mijn pc en heb daarmee al veel gedownload.
Nu ben ik iets aan het downloaden wat mij toch aan het denken zet;
seeds: 90/1270
peers: 4/4667
upsnelheid: 0,4
downsnelheid (varieerend van 0 tot 1 kb)
aangezien er zoveel seeds zijn en mijn internet verbinding niet opgaat aan uploaden naar peers leek het me dat met ruim 90 seeds ik 2,6 GB toch wel redelijk snel zou kunnen downloaden.
Maar deze torrent is nu al 3 weken bezig en heeft ondertussen bijna 1 gb gedownload...
Zou er iets mis zijn of is de torrent gewoon vaag???
Met deze U-torrent heb ik al bestanden gedownload van 15 GB en dat ging binnen 2 dagen...
Hopend dat iemand hier me kan helpen,
Radicalgamer.
EDIT: Ik zet de resterende tijd er even bij...
Nog maar 3 weken downloaden, nu ikn weer even naar U-torrent kijk staat er dat het nog 4 jaar en 6 maanden gaat duren... Dit kan toch niet kloppen???
Ik heb sinds enkele weken U-torrent op mijn pc en heb daarmee al veel gedownload.
Nu ben ik iets aan het downloaden wat mij toch aan het denken zet;
seeds: 90/1270
peers: 4/4667
upsnelheid: 0,4
downsnelheid (varieerend van 0 tot 1 kb)
aangezien er zoveel seeds zijn en mijn internet verbinding niet opgaat aan uploaden naar peers leek het me dat met ruim 90 seeds ik 2,6 GB toch wel redelijk snel zou kunnen downloaden.
Maar deze torrent is nu al 3 weken bezig en heeft ondertussen bijna 1 gb gedownload...
Zou er iets mis zijn of is de torrent gewoon vaag???
Met deze U-torrent heb ik al bestanden gedownload van 15 GB en dat ging binnen 2 dagen...
Hopend dat iemand hier me kan helpen,
Radicalgamer.
EDIT: Ik zet de resterende tijd er even bij...
Nog maar 3 weken downloaden, nu ikn weer even naar U-torrent kijk staat er dat het nog 4 jaar en 6 maanden gaat duren... Dit kan toch niet kloppen???
Laatst bewerkt: