U3 USB Stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

sillver

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
9
ik heb hier een stick liggen waar eerst u3 op stond maar mijn broertje is zo irritand geweest die heeft U3 er af gegooit is er ook een manier om een instalatie van U3 te krigen

Bij Voorwaard Dank
 
Kijk hier voor de juiste fabrikant.
Bijv. bij de Sandisk U3 stick kun je met het klikken op More Info komen op de pagina waar de U3 software voor de Sandisk weer te herinstalleren is.

Stel wel, veiligheidshalve, alle bestanden op je U3 stick veilig op je harddisk voordat je eventuele U3 Launcher-software herinstalleert.

Succes,

Tijs.
 
u3 stick staat er niet tussen

de u3 stick die ik heb is een EMTEC U3 SMART DRIVE gekocht bij de DTC in Farmsum
 
Er zijn meerdere types Emtec USB memory sticks met U3 ondersteuning.

Probeer deze link, zoek je apparaat, en kijk of de U3 updater for Vista je misschien de software weer terugbezorgd op je stick.

Zoals eerder al gezegd: Eerst je gegevens van de stick ergens veiligstellen op je harddisk.

Tijs.
 
nog steeds niet

de U3 Smart Drive die ik heb is een M200 U3 maar als ik de installer open komt er het volgende bericht te staan No U3 smart drive was found
 
Meer hulp heb ik niet voor je, helaas.
Tenzij iemand anders nog iets voor je heeft, wordt het een belletje plegen naar de fabrikant of leverancier voor evt. verdere opties.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan