UAC uitschakelen is instellingen kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosj

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
368
ik heb gemerkt dat wanneer je dit uitschakeld (UAC), je instellingen kwijt bent. Ben mijn instelling van de backup kwijt. Wanneer je de instellingen hebt aangepast na het uitschakelen en je wil het UAC weer inschakelen, ben je de nieuwe instellingen weer kwijt.
Is dit niet anders op te lossen?
 
Welke instellingen ben je kwijt dan, alleen van je backup (ingebouwd in windows) gebeuren ?
 
even het volledige verhaal; voor een programma (Bapi) naar de fiscus heb ik een certificaat nodig. De aanvraag/verbinding kan alleen als je de UAC uit zet. Certificaat komt binnen en programma kan gebruikt worden. Als je nu de UAC weer aanvinkt, is ook de cert. weer weg.
De backup instelling is bij het uitzetten van UAC weg. Het is een backup op een externe hd, met software van Cobian.

je moet dus nu de uac steeds uitlaten?
 
sorry!!!!!!!
zal hem verplaatsen
Dat heb ik maar voor je gedaan, je vraag heeft nu een eigen plek. Jij kunt dit niet. Het is inderdaad niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft zeurt UAC toch veel te veel, een kennis werkt wel met Vista. Persoonlijk zou ik het uitlaten staan.
 
Als je op dat programma (bapi) met rechtermuis klikt kun je dan niet kiezen voor uitvoeren als administrator? dan hoort het toch te lukken met UAC aan.!?
Zelf heb ik UAC altijd uit want ik word gek van steeds weer dat vragen voor toestemming als ik zelf al de opdracht geef.
 
klopt, bij Bapi met de rechtermuisknop en de instellingen doen het. (bij uac ingeschakeld).

wat heeft het uac voor funktie als je idd zelf de actie neemt? misschien ook maar uit laten.

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan