UBER spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
eerst en vooral, ik heb gezocht maar ik wist niet goed waar dit thuis hoorde, excuses hiervoor, verplaats het gerust, dan weet ik ook waar ik het in't vervolg heen moet ;)

Ik heb last van een internetvenster dat altijd om een zeer regelmatige tijd openspringt met ringtonereclames op.
Nu, ik heb alle rare en vreemde items uit de lijst software gewist, ik heb AD-aware scan gedaan, ik heb PANDA antivirus en SPAM! gedaan zowal hardware als software, en toch blijft dat kaderetje *weereen :(* tevoorschijn komen.
Bij deze, help me aub!

Mvg
arakanGa

start / config scherm / systeem beheer / services / zoeken naar messenger, en dubbelklik.
Service stoppen, en opstart-type: uitgeschakeld.

Nu over?

Verplaatst naar "Antivirus / Geinfecteerd?"

het stond al op uitgeschakeld, dus heb ik ook opstarten uitgeschakeld maar nog steeds prijs dus :(
is er nog ee nandere manier misschien of dee dik het niet juist :?

Laatst bewerkt:
jongens, slecht nieuws,

Het gaat hier vermoedelijk over een soort worm dat via MSN-)Messenger wordt verspreid. De begruiker stuurt zonder dat hij het weet een link door en dus slachtoffers (zoals ik) die daarop klikken worden dus het slachtoffer van een programme dat zichzelf installeerd en dus een heleboel spam veroorzaakt.

Ik hoop dat ik door deze uitleg jullie meer informatie heb gegeven om mij te helpen die worm weg te doen, want alles scannen helpt dus niet :(

Mvgroet
arakanGa

oke , bedankt, daar zal ik me zeker ten rade gaan vragen!

Ik zou MSN ook even deinstalleren en daarna opnieuw installeren.

En bij antispywareoffensief even een Hijackthislogje maken en later controleren.
Zo maak je er eentje, en je post hem gewoon in de Spyware > Hijacklogjes sectie met uitleg over je probleem.

MSN ligt er allang af, en ik herinstalleer het pas als het probleem is opgelost. Het is niet mijn bedoeling ook andere mensen te infecteren ookal weet ik er niets van af..

Het logje is al gemaakt & gepost, nu afwachten :)

toch bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan