ubunto xp en vista op 1 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
hey

ik wil op mijn laptop (hp pavilion DV6000) windows xp windows vista en ubunto instaleren.

Zelf heb ik geen ervaring met ubunto of andere linux alike os kan iemand mij mischien vertellen welke Os van linux het beste is voor een beginner en ik geloof dat linux os gratis te downloaden is (freeware) als dat zo is kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden?

Dank bij voorbaat

installeren kun je wel, neem ik aan.
Dan moet je het in de goede volgorde doen, namelijk:
1. Windows XP
2. Windows vista
3. Ubuntu

bij andere volgorden is het mogenlijk dat je je harde schijf weer moet formateren, of het te kunnen gebruiken.
Je moet (volgens mij heet dat grub?) gebruiken voor een lijst van besturingssystemen bij 't opstarten.

Succes!
laat me weten of het gelukt is;)

in die volgorde kan ik het niet doen er staat standaard vista op die via een recovery cd alleen op te zetten valt eveneens wil hp geen ondersteunende drivers geven voor windows xp zo houd de chat opperator je volop bezig met drivers van andere laptops te laten downloaden die dan wel standaard met xp geleverd zijn die niet werken daarna heb ik ubunto gedownload maar die os instaleer je niet zo gemakelijk dan windows dus liggen die nu allebij in de rek te stoffen

vista, gewoon downloaden, let dan wel op, GEBRUIK JE EIGEN
CODE(serial) ANDERS HEB JE HET ILLEGAAL en kun je dus niet updaten
vragen, zeg het maar:)

maar download zullen we over zwijgen hier en dan nog heb je de juiste drivers niet want die hp uitgeeft zijn ze niet allemaal en werken niet 100 procent

hp drivers zijn lomp, je moet gewoon de driver van de fabrikant, altijd te vinden
Trouwens, downloaden is niet illegaal, de serial key vervalsen wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan