Ubuntu 7.04 en WPA beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarlosV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Ik heb gisteren Ubuntu 7.04 gedownload en op een pc gezet. Ik heb geen ervaring met linux. De pc heeft wireless internet (g) met een linksys kaart. Ik heb deze zaak met WPA beveiligd.
Het lukt me echter voor geen meter om on line te komen. Zoeken met google heeft ook nog geen resultaat opgeleverd. Kan iemand mij op weg helpen??

@nico200 dan kan je beter naar http://forum.ubuntu-nl.org daar spreken ze nederlands. De site van de nederlandstalige community is trouwens www.ubuntu-nl.org hier heb je meestal op een paar minuten of seconden een antwoord hangt een beetje van de vraag af.
Het engelstalig forum van ubuntu vind je op www.ubuntuforums.org deze is echt redelijk groot.

Laatst bewerkt:
Schijnt toch moeilijk te zijn

Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Op heel veel forums kom je hetzelfde probleem tegen. Ik heb XP er maar weer opgegooid en ga nu eerst voor een oplossing zoeken voor ik weer met Linux begin. Dus als iemand nog iets weet: ik hou me aanbevolen :thumb:

Opzich raad ik google niet echt aan voor beginners deze kunnen veel beter naar de ubuntu help pagina's gaan. Dan vinden tenmiste juiste informatie. Anders krijg je weer van die zaken dat ze ndiswrapper gaan compileren terwijl dat niet nodig is. En zelf ndisswrapper gewoon in de repo's staat.
Ik ben dan ook weer niet tegen google want ik zoek regelmatig zo iets op als ik het niet weet maar ik weet wel beter welke info ik nodig heb en kan gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan