Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo ik probeer ubuntu te installeren in parralels workstation maar dan krijg ik deze
[/URL][/IMG]melding als ie wil gaan booten, Wat moet ik hiermee doen? hij gaat niet verder met installatie en moet dan weer opnieuw beginnen en steeds dezelfde melding
Lijkt wel alsof paralels crasht. Doe je toevallig iets exotisch als 64 bit linux op een 32 bits windows host draaien? Dan kan het goed zijn dat het niet ondersteunt wordt.
Overigens heb ik zelf goede ervaringen met VirtualBox, die is gratis.
En ubuntu kan je met wubi gewoon onder windows installeren. Dan kan je bij het opstarten kiezen of je ubuntu of windows wilt draaien en mocht je er van af willen (wat ik betwijfel ) kan je ubuntu gewoon onder software verwijderen.
Volgens mij gewoon 32 bit op 32 bit, ik wil linux alleen installeren om te zien wat het nou allemaal inhoud en of het een beetje werkt. Maar ik ben heel gelukkig met paralells, dus heb ik geen zin om daar vanaf te stappen