[Ubuntu] Verwijderen (HELP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, je kan ook eerst de versie van de cd installeren en daarna ff checken of er nieuwere versies zijn op de site van de fabrikant.
als die er niet zijn is het niet nodig ook.
succes ermee:thumb:
 
ah, je zit nu op Ubuntu...
je kan even Wine installeren, dan werkt het wel.
wine simuleert een windows omgeving
 
Die heb ik al geinstalleerd maar ik wil Windows terug en die *** GRUB eraf...

P.S. Mijn vader had een E-mail teruggestuurd. Kun je eventjes kijken of het klopt etc.

Ik had dit gestuurd:

Het ziet er nu naar uit dat we alles moet formateren en dan XP installeren.
Dan zijn alle drivers weg. Maar deze moet ik via Ubuntu downloaden vanaf de website van de fabrikant. (ASUS waarschijnlijk)
En op CD branden zodat ik ze daarna kan installeren...
DIT KLOPT NIET (Dit heeft mijn vader ook teruggestuurd)

Toen stuurde hij dit terug:

dat zie ik dan toch ook weer anders
ten eerste; drivers zijn van verschillende fabrikanten
dvd speler van huppellepup => driver bij huppelepup of hij zit al standaard opgenomen in XP
netwerkkaart van huppellepup => driver bij huppelepup of hij zit al standaard opgenomen in XP
enz,enz van elk hardware onderdeel

Daar heb je CD's van bij je laptop gekregen of je download ze van internet en niet op een ce branden. Dus eerst internet aan de praat krijgen.

Maar ik zou proberen om als XP er weer op staat na je harde schijf geformateerd te hebben (dus ECHT helemaal opnieuw begonnen) om toch nog eens die recover CD's te draaien, ik zou denken dat hij dan ook weer alles insteld.dat zie ik dan toch ook weer anders
ten eerste; drivers zijn van verschillende fabrikanten
dvd speler van huppellepup => driver bij huppelepup of hij zit al standaard opgenomen in XP
netwerkkaart van huppellepup => driver bij huppelepup of hij zit al standaard opgenomen in XP
enz,enz van elk hardware onderdeel

Daar heb je CD's van bij je laptop gekregen of je download ze van internet en niet op een ce branden. Dus eerst internet aan de praat krijgen.

Maar ik zou proberen om als XP er weer op staat na je harde schijf geformateerd te hebben (dus ECHT helemaal opnieuw begonnen) om toch nog eens die recover CD's te draaien, ik zou denken dat hij dan ook weer alles insteld.
 
ik wil Windows terug
dan installeer je windows toch gewoon?
het zal aan mij liggen, maar ik snap je probleem niet
je hebt nu een laptop met Ubuntu erop, daar wil je vanaf, en je wilt er windows weer op, is dat goed samengevat?
die drivers kun je gewoon na de installatie van windows installeren, hetzij van de meegeleverde cd, hetzij via een download vanaf de site van je mobo fabrikant.
 
Ok, ik ga het doen (Tenminste, mijn vader hoop ik :D)
Ik ga nu de avond4daagse lopen en vraag of mijn vader eventjes wil kijken.
Ik wlde gewoon even zeker weten wat er zou gebeuren. Ik wil niet weer zo'n verhaal van Ubuntu...

Bedankt voor de hulp. Misschien post ik nog wel iets als Windows het niet doet. Als het niet lukt hoor je het wel :D
 
ok, succes ermee.
overigens is ubuntu een uitstekend os, probeer het maar eens te installeren met wubi, dan wordt je mbr niet veranderd en kun je het weer gemakkelijk deinstalleren.
 
Het is gelukt. Ik zit nu in Windows XP...

Mijn vader heeft eerst windows geinstalleerd zonder de drivers etc.
Daarnaa heeft hij de recovery CD gedraaid en nu doet eigenlijk alles het weer...

Misschien dat ik ook nog wel een wubi ga proberen maar eerst maar weer eens lekker van Windows Genieten....

Bedankt mensen.

Groetjes Cas
 
Hey, ik heb nu Windows XP. En ik wil eigenlijk wel Vista. :D Maar daar is mijn computer niet goed genoeg voor. Dus toen ben ik even gaan zoeken. En toen kwam ik op een msstyle. Nu vroeg ik me af of dit mijn computer langzamer maakt. En dan vooral hoeveel (als het zo is)

Groetjes, Cas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan