UDF file system reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
Hallo,

Ik probeerde net een cd-rom af te spelen in mijn computer (pent. 4- XP) maar deze cd heb ik gebrand met mijn oude computer (pent 2 - win 98).
Nou vraagt ie om een OSTA UDF file system reader, dit probeertd ie dan te instaleren maar vervolgens kan hij dan SetupX.dll niet laden. Hij zegt dan wel dat de driver is geinstaleerd maar ik kan mijn cd rom nog steeds niet lezen en de computer begint dan weer met het zelfde verhaaltje van die UDF reader.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen, of wat en waar ik iets moet downloaden.
Ik hoop van wel

alvast bedankt, pascal

Sorry, er ging iets fout, hier nogmaals ...

Installeer dit eens en kijk of het dan WEL gaat.

Succes,

Richard

Nou, het bestandje wat ik trachtte neer te zetten is 260 Kb, is waarschijnlijk te groot.
Het komt niet bij mijn berichten te staan.

Als je me je e-mailadres eventjes geeft, mail ik het naar je .....

Richard

Graag ook op het forum zetten qua oplossing, zo hebben we er allemaal wat aan. :)

UDF

Natuurlijk zet ik het op het forum, maar ik wacht eventjes op een berichtje van Pascal of dit het probleempje ook inderdaad opgelost heeft.

Zo niet, heeft het weinig zin om het op het Forum te zetten, naar mijn bescheiden mening toch ?

Richard

Ongeacht of de oplossing (toch nieuwsgierig wat dat is) werkt of niet zou het aardig zijn het antwoord hier te plaatsen, is ook informatief, maar dan moet Pasquita inderdaad eerst reageren. :)

Hoi,

Ik heb het bestandje ontvangen en geinstaleerd.
Nadat ik mijn computer opnieuw opgetart had kreeg ik de volgende melding:

DirectCD
Roxio, Inc.

--------------------------------------------------------------------------------

Probleembeschrijving:

Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat problemen veroorzaakt met de stabiliteit van het systeem. Dit stuurprogramma wordt uitgeschakeld. Informeer bij de fabrikant van het stuurprogramma naar een bijgewerkte versie die compatibel is met deze versie van Windows.

Contactgegevens:

Beschikbare patch: http://www.roxio.com/en/jhtml/xpupdate.jhtml?location=update

Ik heb nog even geprobeerd de cd te lezen maar dat lukte dus ook nog niet. jammer.
In ieder geval toch vast bedankt voor de moeite.

@ Pasquita, bedankt dat je dit even wilde melden. Vraagje: waarmee heb je die oude cd's gebrand en wat heb je nu als brandprogramma?

Heb jij misschien nog een andere tip die ik zou kunnen proberen. Het zou jammer zijn als ik de cd-roms niet meer kan gebruiken.

Ik vraag dat omdat ik precies hetzelfde heb. Had van de zomer een nieuwe pc maar kon ook mijn oude cd's niet lezen, was InCD niet mee geinstalleerd. Nu weer een andere pc en heb Nero 5.5 en InCD versie 3.22. Heb nog geen oude cd bekeken aangezien ik 'bang' ben weer dezelde ellende te moeten meemaken. Heb je wel ook InCD mee geinstalleerd? Die moet toch UDF ondersteunen.

Ik vond deze info: http://www.nero.com/en/631898241930156.html

Hopelijk reageert er nog iemand, gelijk een antwoord op je vraag of ik nog wat weet. Sorry...:confused:

Incd heb ik volgens mij niet nee. ik ben nu de updates van nero aan t downloaden.
Als het lukt laat ik het je wel weten.

UDF

Jammer, helaas heb ik met dat bestandje niet kunnen helpen.

Maar ik krijg ineens wel een ingeving:
Probeer het eens op een systeem met W 98, als dat niet lukt, installeer dan het bestandje op DAT systeem, dan zou het MOETEN werken.

Ik heb dit ook eens gehad zit ik me net te realiseren.
Ik kon een gebrande CD ook niet lezen op XP.
Toen heb ik op mijn 2e systeem W 98 erop gezet, de UDF-Reader geinstalleerd en kon ik alles van de CD in een map plaatsen op de harde schijf.

Toen alles gekopieerd naar het andere systeem (XP) en een nieuwe CD gebrand.

Het is het proberen waard toch ?

Succes,
Richard

dat is inderdaad een idee, moet ik wel even iemand zoeken met een win 98 systeem dat ik evn mag gebruiken. Als het lukt laat ik het zeker weten!

Voor mij geen optie omdat mij HD niet al te groot is maar voor anderen waaronder pasquita misschien wel, bedankt iig voor je reactie. :)

Mijn nog oudere pc met Windows 95, zonder brander, pakte lachend die cd's wel, vroeg alleen of ik de driver wilde installeren en huppetee. What ever happend to XP? :evil:

Laatst bewerkt:
UDF

Pascal,

Ik weet niet waar je woont (NIET OPSCHRIJVEN HIER) natuurlijk, maar ik zit in Venhuizen, is dat dicht in de buurt ? Als dat zo is, moeten we iets afspreken, kun je het hier wel eventjes doen ...

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan