UH - Un Hash (multi-threaded hash cracker)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom heb je er geen helpfile bijgezet met hoe en wat (parameters etc.)

De .EXE-zelf is maar heel even in beeld en verdwijnt dan.

Heb je er geen pauzeerfunctie ingezet of zo? Hij komt heel even in beeld en springt dan weg. :confused:

Je roept het toch aan van af de terminal.... dat is met de meeste CLI programma's zo.

Hij werkt goed, met 7 threads running (87% v. processor)

Checkt hij iets meer dan 1 miljoen hashes per seconde.

Verder zou het handig zijn als je hier op deze site een kleine documentatie neerzet om hoe het te gebruiken. Inplaats van dat we uh -h moeten gebruiken.

Hoi,

Het werkt hier goed! Alleen als ik de '-c' optie gebruik, moet die wel achteraan staan, anders komt er een melding dat er dubbele characters zijn....

Misschien ook nog een slimme batch file maken zodat het makkelijker in gebruik is???

Verder dus heel goed en snel! Meerdere threads starten is ook handig, gaat het veel sneller!

*EDIT*

Even snel een voorbeeldje gemaakt! Deze zal 2 simpele vragen stellen en vervolgens gaat het bezig... Niet uitgebrijd getest en alleen voor md5 hashes:
Bekijk bijlage uh - md5 - by MartinJM.zip

Het is een uitbreiding op het programma in deze topic en moet in dezelfde map geplaatst worden.

Laatst bewerkt:
Bedankt.

Let er op dat als je speciale karakters gebruikt bij optie -c, zoals ", dat die een speciale betekenis hebben voor de terminal.

Ik ben a.t.m. bezig aan een X-platform versie + GPU support. Maar kan nog wel even duren haha (: .

BTW,

Als iemand anders nog meer algoritmes toevoegt (LM, SHA-1, enz.) en ze werken een beetje goed en snel, dan zal ik ze toevoegen aan uh. Post de code dan maar gewoon hier (alleen C a.u.b.)

Zie internet...:p

Maar is het niet ook mogelijk om dll's te posten? Ik programmeer namelijk niet in C... En ik dacht dat ik er nog wel en paar had liggen.. Maar dat weet ik ook niet zeker...

Dat kan wel, maar die voeg ik niet toe aan het project. Aangezien alles al in C is geschreven en dat ook de taal is waar ik zelf het meest thuis in ben (+ C DLL zijn over het algemeen sneller dan die van bijvoorbeeld VB.NET).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan