Uhum, hoe verander ik de fontkleur vh bureaublad? :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik keek vandaag naar mijn bureaublad en kon me niet herinneren dat de kleur van de letters altijd wit waren geweest. Volgens mij waren ze gisteren nog zwart, of ik heb het gewoon nooit opgemerkt. In ieder geval, hoe kan ik dit veranderen? Ik kan het een beetje moeilijk lezen op een witte achtergrond :D. Jaa ik kan natuurlijk mijn achtergrond veranderen maar ik zou liever die letters anders willen hebben.

Is bij mij altijd wit geweest hoor en ik kan ook niet vinden hoe je dat kan veranderen. Ik heb wel iets gevonden maar dat blijft grijs en daar kan ik dus niks doen:confused:
Mischien jij wel....

Laatst bewerkt:
Hmm, dat is behoorlijk irritant...
Hmm misschien kan TweakUI wel wat veranderen...

EDIT:
Hmm dus niet... ik kijk wel even op google

Laatst bewerkt:
je kan toch instellen wat je wilt zoals kleur leter typen en achter grond en randen

Weet jij dan hoe je de kleur van het lettertype van het bureaublad kan veranderen?

Geplaatst door BANDIT123
Een beetje oefenen ,dan kom je er wel uit

Daar heeft hij lekker wat aan. Mischien kan je hem ook vertellen wat hij moet doen??

Als je naar het voorbeeld kijk van@raymond bos. Dan zie je bureaublad , daar onder letter type en kleur dat kan je veranderen in de kleur die je wil hebben

Als je naar het voorbeeld kijkt van Raymond Bos zie je dat lettetype en kleur (van het lettertype) zijn uitgevinkt :rolleyes:

Klopt, maar dat blijft dus grijs en daar kan ik dus niks veranderen!! Systemizer ook niet begrijp ik er uit!!

Inderdaad, is niet te veranderen.

Hee dat werkt! Ben ik wel mijn schaduw onder de letters kwijt maar dat maakt me niets uit, kost toch alleen maar systeembronnen ;). Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan