Uitbreiding DDR2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bridge87

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2012
Hallo,

Heb een P5N32-e-sli www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5N32E_SLI/#specifications
Een Cpu Intel Core Duo E6850 http://ark.intel.com/products/30785/Intel-Core2-Duo-Processor-E6850-4M-Cache-3_00-GHz-1333-MHz-FSB
En 2xDIMM kit van 2GB ( 4x 1GB bankjes met een totaal van 4GB DDR2 ) www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820134125

De pc draait op Windows 7 64bit met nu dus 4GB fysiek geheugen.

Nu is mijn vraag of dit nog prima kan (ga nog wel ass creed 3 en far cry 3 etc. spelen) ?
En wat zouden jullie mij anders aanraden voor (relatief goedkoop maar beter) geheugen (wil enkel het geheugen aanpassen dus niet mobo etc.) ?

Bij voorbaat dank

4GB werkgeheugen is prima nog voor games, dat hoef je niet te upgraden. Welke videokaart gebruik je? Je geheugen is trouwens wel inmiddels aan de onder limiet van de nieuwe games, maar zou dus nog wel net mee moeten kunnen.

Welke videokaart gebruik je? Ik denk namelijk dat die eerder limiterend gaat zijn.

Een NVIDIA GeForce 8800GTS 640mb me hele pc is ouder dan 5 jaar hehe maar tot nu toe liep alles perfect totdat windows xp sloom werd vandaar windows 7 (hoeft ook niet high end gaming te zijn) maar kon alles met xp al prima op high spelen.
Heb gewoon even het probleem van een low budget dus als het normaal draait ben ik al tevreden voor de komende tijd dan.

Bedankt voor je snelle reactie

Zie hier de requirements voor Assasins creed 3: klik
En hier die van Far Cry 3: klik

Daar zie je dat Far Cry 3 iets hogere eisen heeft, en de 8800GTX is iets krachtiger dan je huidige kaart. Voor Far cry 3 zal je dus waarschijnlijk je videokaart moeten vervangen (misschien niet op lagere resoluties, je kunt het altijd proberen), voor Assasins creed 3 is dat nog niet nodig om op minimum te draaien

Ah bedankt ^^ zal het inderdaad gewon maar even proberen het komt toch ergens volgende week of week erop binnen.

Bedankttt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan