Uitbreiding geheugen gaat niet volgens wens. Hij start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Ik heb van de week de pc van mijn oom gehad om hem weer iets sneller te maken. Hierbij heb ik een hoop onnodige programma's verwijderd en een aantal scans gedraaid. Hierbij viel me op bij taakbeheer dat 512mb geheugen te weinig is voor deze pc. Ik heb nog 3 x 256mb en 1x512mb liggen van ddr geheugen. Dus ik dacht ik zet die erin. Wanneer ik dit doe start de pc niet meer op hij staat wel aan maar geeft geen beeld. Wanneer ik de 512mb die erin zit omwissel voor de andere 512mb doet hij het nog wel. De pc van mijn oom is:

Moederbord: asus p5rd1-v
Processor: intel pentium 4 3.2ghz
Geheugen: 512mb 400mhz
hdd: 80gb
voeding: 300 watt b-merk

Ik hoop dat een van jullie me vertellen kan waar dit door komt.

Groetjes,

Meer40

Goedemorgen,

Misschien is het ook even handig om te melden welk type geheugen je er in wilt zetten

Ik heb er nu een infinion inzitten van 512mb 400mhz en ik wil er als eerst een corsair 512mb 400mhz bijzetten.

Groetjes,

Meer40

Hoi,

Oke heb je ook 1 voor 1 proberen bij te plaatsen dus de werkende met dan eerst bv een 256 mb?

Ja, ik heb bijna alle mogelijkheden geprobeerd ook bijna alle banken gehad.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
. Wanneer ik de 512mb die erin zit omwissel voor de andere 512mb doet hij het nog wel.

Meer40
Bord kan pc2700 en pc3200 aan.

gezien bovenstaande quote van je:Wellicht een conflict tussen beide merken??

Laatst bewerkt:
Hoi,
Frank dan zou hij de infinion eruit moeten halen en de corsair erin moeten zetten dan weten we dat

Ik heb de infinion eruit geknikkerd en een samsung 256mb erin gezet met de corsair en het werkt. Bedankt voor de hulp, maar ik vind het wel krom :confused:.

Groetjes,

Meer40

Beste Modag,

Ik denk dat ik hem in de kast laat liggen totdat ik hem ooit weer nodig heb. Hoezo wilt u dat weten?

Groetjes,

Meer40

Het gebeurt wel eens ja dat 2 merken een conflict geven of dat een mobo moeite heeft met een merk.;)

Hoi,

Nee prima, maar als je hem wou verkopen had ik er misschien wel oren naar;)

Ps ik heb er zelf nog nooit last van gehad maar het kan dus inderdaad:thumb:

Laatst bewerkt:
Beste Modag,

Hij is wel te koop hoor, doe een bod en hij kan jou kant opkomen.

Groetjes,

Meer40

Hoi,

Kijk en dat op de zaterdagmorgen zit aan 7,5 euro te denken.

Beste Modag,

Wat zijn de verzendkosten van dit product?

Groetjes,

Meer40

Hoi,

In een stukje papier rollen en dan in enveloppe stoppen en ja wat kost een postzegel 44 cent dat kost het dus

Beste Modag,

Voor 10 euro incl. verzendkosten mag je hem hebben. (ik heb ook nog een 256mb van 400mhz die hoef je niet?)

Groetjes,

Meer40

Hoi,

voor 12 euro inclusief beide maar kijk jij even of beide bij elkaar werken:d

Beste Modag,

Ze werken niet samen. Dus wat wilt u?

Groetjes,

Meer40

Hoi,

Je haalt wel het vel over mee been heen hoor:d:d ,maar als je me even mailt dan kunnen we daar onze gegevens overleggen. en dan alleen de 512 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan