Beste,
ik heb voor mijn werk een clock in/ out systeem gecreëerd met google forms en spreadsheet waarin ik het overzicht heb van de werknemers die in en uit klokken. Nu wil ik een uitbreiding maken, ik wil dus namelijk een kolom/blad toevoegen waarin ik van mijn werknemers kan zien hoeveel uur ze per week hebben gewerkt. Ik geraak er maar niet uit hoe ik dit moet creëren aan de hand van formules.
iemand van jullie die er ervaring mee heeft en mij uit nood kan helpen?
Mvg
ik heb voor mijn werk een clock in/ out systeem gecreëerd met google forms en spreadsheet waarin ik het overzicht heb van de werknemers die in en uit klokken. Nu wil ik een uitbreiding maken, ik wil dus namelijk een kolom/blad toevoegen waarin ik van mijn werknemers kan zien hoeveel uur ze per week hebben gewerkt. Ik geraak er maar niet uit hoe ik dit moet creëren aan de hand van formules.
iemand van jullie die er ervaring mee heeft en mij uit nood kan helpen?
Mvg
Laatst bewerkt: