Uitdaging database.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, bleek achterop te hinken hier en enkel wat eerdere cache te zien gekregen. Maar vanwaar die Facebook verwijzingen en zo meer?

Facebook? Die heb ík dan weer nergens gezien :).

Als ik de database had gedowload en wilde openen zaten er twee verwijzingen in die ik niet had staan op mijn PC en één daarvan weet ik nog was Facebook.
Ik weet ook dat Facebook nu vanalles afschermt dat van buitenaf komt (bv de Lightroom plugin om rechtsreeks foto's te uploaden naar Facebook werkt niet meer, Youtube filmpjes linken loopt mankt, etc.....)
Dus zou mij verwonderen dat je vanuit Access nog iets kunt doen op Facebook?

Nou je het zegt.... Ik zag wel een melding over Facebook voorbijkomen... Ik heb ook wat bibliotheken op moeten schonen. Maar daar zat Facebook niet bij. Wel een aantal overbodige Outlook bibliotheken, en een LinkedIn connector. Ik zou ook niet weten wat je vanuit Access met Facebook kan/moet doen. Een browser, daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Ik heb geen Facebook, dus ik kan daar ook niks over vinden verder.

Hallo OctaFish

Is het mogelijk om in mijn database op meerdere records te zoeken nu kan ik maar op 1 zoeken bijv apparaatcode. Ik zou dus graag op locatie en apparaatcode kunnen zoeken omdat sommige locaties de zelfde apparaatcode hebben. Als dit mogelijk is kan jij mij vertellen hoe ik dit doe. Al vast bedankt.

Tuurlijk kan dat; er worden regelmatig vragen gesteld over zoeken op meerdere velden (en filteren, want daar heb je het eigenlijk over). Kun je een recente kopie meesturen?

De versie die jij hebt aangepast is recent wat het zoeken betreft.
de laatste versie bevat helaas gevoelige info...
Wel wil ik dan de info in het invul formulier te zien krijgen zodat ik dit kan aanpassen en niet in de vorm van een tabel.

Laatst bewerkt:
Het zoeken is gelukt middels een zoek formulier gekoppeld aan een query, dit gevonden via deze site.
Super :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan