uitdaging voor de echte word kenner!

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik heb een formulier in word hierbij is het de bedoeling dat er in het hokje een waarde kan invullen nu lukt dit niet (zie bijlage) wie weet hoe ik dit moet doen?

Bij de vragen moet men cijfers invullen nu wil ik eigenlijk net als in excel dat deze automatich word opgeteld en de totaal in het laatste vakje de totaal waarde komt wie weet hoe of wat?

vast bedankt

Zie bijlage?

Welke bijlage?

Waar wil je totalen ?? Bij lijst A en B of lijsten 1 - 8 ???

ik wil in de lijst 1-8 die van de vragen waarbij men totaal die 10 punten moet verdelen. dat men de punten vanzelf optelt, en bij lijst a en b moet men in het vakje 1 of 2 moeten kunnen invullen

het gaat eigenlijk alleen om de waaarde die je in kunt vullen bij a en b !!!!!!!!!!

Nu was ik zelf al wat aan het knutselen geweest. In Word is het volgens mij niet mogelijk om het totaal telkens te tonen (dat kan alleen als je onderaan een cel bijvoegt, er een formule inplakt die de bovenstaande kolomcellen optelt, maar die moet telkens worden geupdated via F9 mits die cel te selecteren; omslachtig dus).
Ik dacht Excell kan dat wel dus ik maar kopiëren en plakken met als resultaat iets dat er uiteindelijk identiek uitziet maar met een cel die de som automatisch weergeeft. Ik was al klaar met de eerste 8, A en B nog niet, dat wou ik morgen doen.
Alvast dat bestand in bijlage (als het me lukt).
Groetjes
Jo

bijlage niet gelukt zie ik; misschien omwille van de extensie ???
Ik verander ze even in .doc, verander jij ze dan terug naar .xls
Eens proberen.

Het lukt me niet, wat doe ik fout ?? Ik zoek ze hieronder gewoon op ???

papajo alvast bedankt voor je reactie ik begrijp je niet zo goed wat je hierboven meld, maar stel het zeer op prijs dat je me even helpt, ik zie je andwoord morgen graag tegemoet

Ik had dus het gedeelte met de lijsten 1 - 8 omgezet in een excell werkblad waar wel automatisch werd opgeteld, maar ik krijg het niet in een bijlage meegestuurd (In Excell kan je zelfs het vakje dat het totaal toont een kleur geven als het juist is, of teveel of teweinig. Ik geloof dat lijst 6 er zo een heeft).
Ik probeer nog eens de bijlage, anders stuur ik ze je via e-mail plus bijlage.
Jo
Ik kan er nu zelfs geen smilies bijvoegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je e-mail staat niet in je profiel (begrijpelijk).
Als je wil zet het hier eens neer, dan stuur ik je het werkblad.
Jo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan