uiterlijk van 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
221
hallo,

ik heb al een jaartje een vista laptop en laatst viel hij uit en startte hij zochzelf opnieuw op.
ook deed hij toen een schijfcontrole en hij vondt geen fouten, wel heeft hij het normale windows vista uiterlijk weggehaald.
ik heb gekeken bij persoonlijke voorkeuren maar daar staat hij niet meer tussen het ziet er nu uit als windows 98.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

MVG calvin
 
Persoonlijk stel ik elke Windowsuitgave, incl. Windows 7, graag in op de "classic view":) Maar dit even terzijde.
Ik denk dat Vista dus op een of andere manier in de Classic view modus is geschoten.
Als dat inderdaad zo is kan dat weer teruggezet worden door met de rechtermuis op de taakbalk onderin het scherm te klikken en kies voor Eigenschappen. Vervolgens kiezen voor "menu start" daar kan de keuze voor classic view aan/uit gezet worden.
 
ik heb er gekeken en hij stond wel normaal en niet op klassieke weergave.
ander iets fout?

calvin
 
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat wellicht bij Instellingen van Prestaties op "Beste Prestaties" is gezet.
 
nee ook niet als ik het zelf op mijn gewone pc doe met w7 dan werkt het idd wel maar op de vista computer blijft het gewoon hetzelfde eruitzien, echt vaag dit.
 
Ik heb het probleem gevonden ik moest een dingetje installeren hele rare naam en toen kom ik weer de windows vista style kiezen en deed hij het gewoon weer

bedankt voor jullie hulp
MVG Calvin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan