Hoi,
Wij hebben in Outlook 2 email accounts actief.
1 is het reguliere account van de ISP (Telefonica - wij zijn in Spanje gevestigd) en 1 account gekoppeld aan de domeinnaam.
Dit werkt allemaal correct tot een stroomstoring en vanaf die tijd wordt alleen nog de mail verzonden via het reguliere account. We gebruiken echter voor het verzenden van email gekoppeld aan onze eigen domeinnaam dezelfde smtp van de provider. Dit hebben we altijd zo gedaan en zonder problemen. De settings voor het verzenden van email onder onze eigen domeinnaam zijn volgens specificatie van Telefonica (den deze werken dus met het ISP account).
We gebruiken 2 computers en beide hebben sinds de stroomstoring hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat we nog kunnen proberen?
Groet,
Wij hebben in Outlook 2 email accounts actief.
1 is het reguliere account van de ISP (Telefonica - wij zijn in Spanje gevestigd) en 1 account gekoppeld aan de domeinnaam.
Dit werkt allemaal correct tot een stroomstoring en vanaf die tijd wordt alleen nog de mail verzonden via het reguliere account. We gebruiken echter voor het verzenden van email gekoppeld aan onze eigen domeinnaam dezelfde smtp van de provider. Dit hebben we altijd zo gedaan en zonder problemen. De settings voor het verzenden van email onder onze eigen domeinnaam zijn volgens specificatie van Telefonica (den deze werken dus met het ISP account).
We gebruiken 2 computers en beide hebben sinds de stroomstoring hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat we nog kunnen proberen?
Groet,