Gerben_Mulder
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2006
- Berichten
- 15
Goeiedag,
Ik maak gebruik van windows vista / microsoft outlook 2007 / standaard windows firewal en NOD32 als virussoftware
Ik krijg de volgende melding op het moment dat ik emails wil gaan verzenden/ontvangen..
Ontvangen gaat overigens zonder problemen
Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail(SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Ik heb me een ongeluk lope zoeken naar een antwoord op internet maar zonder resultaat...
Ook de helpdesk van @home/Ziggo kon mij niet het antwoord geven.althans, de oplossing die men gaf had ikzelf al geprobeerd....
-Zo mag de firewall en of anti virus software het probleem niet zijn....
-Ook het verwijderen van het outlook account en het opnieuw aanmaken van veranderde niets
-adressen voor in en uitgaande mail staan correct net als de andere instellingen in outlook (naar mijn inziens )
- Ook staat mijn account neit op de blacklist... dit wilt ook nog wel eens de oorzaak zijn.
vreemde is dat outlook mij de melding geeft geen verbinding te kunnen maken met terwijl ik CMD mail.home.nl wel kan bereiken/pinge..
Nu ik niet meer weet waar ik het moet zoeken hoop ik dat één van jullie nog een oplossing kent/weet:thumb:... de helpdesk van @home kan mij namelijk niet meer verder helpen en willen mij doorverwijzen naar microsoft....
Mocht iemand het antwoord weten of ideeen hebben dan hoor ik deze graag ...
Met vriendelijke groet,
Gerben Mulder
Ik maak gebruik van windows vista / microsoft outlook 2007 / standaard windows firewal en NOD32 als virussoftware
Ik krijg de volgende melding op het moment dat ik emails wil gaan verzenden/ontvangen..
Ontvangen gaat overigens zonder problemen
Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail(SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Ik heb me een ongeluk lope zoeken naar een antwoord op internet maar zonder resultaat...
Ook de helpdesk van @home/Ziggo kon mij niet het antwoord geven.althans, de oplossing die men gaf had ikzelf al geprobeerd....
-Zo mag de firewall en of anti virus software het probleem niet zijn....
-Ook het verwijderen van het outlook account en het opnieuw aanmaken van veranderde niets
-adressen voor in en uitgaande mail staan correct net als de andere instellingen in outlook (naar mijn inziens )
- Ook staat mijn account neit op de blacklist... dit wilt ook nog wel eens de oorzaak zijn.
vreemde is dat outlook mij de melding geeft geen verbinding te kunnen maken met terwijl ik CMD mail.home.nl wel kan bereiken/pinge..
Nu ik niet meer weet waar ik het moet zoeken hoop ik dat één van jullie nog een oplossing kent/weet:thumb:... de helpdesk van @home kan mij namelijk niet meer verder helpen en willen mij doorverwijzen naar microsoft....
Mocht iemand het antwoord weten of ideeen hebben dan hoor ik deze graag ...
Met vriendelijke groet,
Gerben Mulder